Zaphi Hmm, sist jag såg Depeche (Exciter turnén) var det sådär måste jag säga. Singles turnén däremot va nått av det bästa jag sett. Taket på Scandinavium lyfte nästan. Efter 96 har väl Depeche inte presterat så mycket att skryka om och Gahans solokarriär va ju ingen höjdare direkt heller. Tacka vet jag åren 86-96 ;)
panna Finne som jag är. Grattis sverige till GULDET. Klart att jag är ledsen men snart kommer det roliga! När får vi se Alexander äta sockor, OBS sockor. Inte en utan två! mvh. Jouni
Hank Alexander YlipääMan blir ju helt rörd. Tjejerna är ju helt överväldigad av lycka...glädjetårarna går inte att ta miste på....fi f-n vilka kämpar. Mycket mer underhållande matcher på damsidan än herrarnas. Nu spelar vi en bra match mot Kanada som förmodligen spöar Finland i detta nu. Silver blir det. Om det blir guld...ja, då äter jag upp mina yllesockar. Tyvärr menade han DAM-kronorna ;(
Alexander-Ylipaa pannaFinne som jag är. Grattis sverige till GULDET. Klart att jag är ledsen men snart kommer det roliga! När får vi se Alexander äta sockor, OBS sockor. Inte en utan två! mvh. Jouni Hähähä.... Herrlandslaget var det ju ingen match om....jag skulle ha ätit upp mina sockar om Finland hade vunnit däremot. ;)
drd mats_jnJo, man är ju liverpool-supporter oxå! Inte.....Man United mosade Wigan i cupen !!! Aaaaaaah...sikken underbar söndag igår !!!
mats_jn drdInte.....Man United mosade Wigan i cupen !!! Aaaaaaah...sikken underbar söndag igår !!! Nej. Det var det enda felet med en annars perfekt söndag, att man usa vann ligacupfinalen. ;)