odis
Nu har den anlänt till Halland!
Bara att anmälla sig till stämman då!?
drd
Attans så snabba posten var hos dig då.....i lödde är dom minsann inte så kvicka än.
Men det finns kanske hopp om att den ska dimpa ner under dagen ;)
panna
Mitt har oxo kommit. Har snabblädrat i den. Trevligt innehåll. mvh Jouni
Zaphi
Så fort den dimper ner i lådan kan man anmäla sig! Kör hårt!
odis
Redan fixat! ;-)
Johnny_1
Finns i Malmö med nu!
ChristianAlfredsson
Hur var den då?
(Måste fixa solglasögon på min avatar. Se ovan)
Zaphi
CB är väl alltid bra! Kommentarer behövs inte. :)
ChristianAlfredsson
Den har ju ny design. Spricker av nyfikenhet.
odis
Har bara hunnit skumma den ännu, blir en djupdykning i eftermiddag när jag jobbat klart. Men av det jag har sett och hunnit läsa så verkar Micke ha gjort det igen!
(Givetvis mycket tack vare alla bidrag från artikelskrivande medlemmar etc.)
Micke
Ja det ska bli spännande att se om allt blev som det var tänkt, själv får jag vänta till ikväll :(
aquanord
Observera att att tryckfelsnisse har varit framme i senaste ciklidbladet under medlemserbjudandet!!! Jag kollade med webbutiken för säkerhets skull. Spirulinaflingorna kostar 70:-/ liter vilket motsvarar ca 200 gram. Det är en viss skillnad mot 70:-/kg som det står i tidningen. :)
Men strunt samma, det är ju trots allt fortfarande ett väldigt bra erbjudande....
Robin
Christian: Japp solglasögon verkar vara melodin.. iaf i början av tråden.
Jag får vänta tills ikväll men den som väntar på nått gott!
StefanL
En glädje i allt elände (inom en veckas tid har jag lyckats få en reparationsräkning på min kamera för 2500kr och när jag gick till bilen imorse så hade det varit inbrott och sönderslagna rutor...med en ny go kostnad. Stämman ser tveksam ut för min del...igen! *surt* )...CB har kommit!!
ebbe_20
kommit till karlskorna med !!
när får vi medlemskortet????
Daniel-Odell
Den nya designen är mkt snygg tycker jag, tummen upp! Var ett bra nummer av CB.
StefanL
Oj oj oj....
Jag har alltid älskat Ciklidbladet då det är en snygg och alldeles förträfflig tidskrift för hobbyn. Nu har den fått en ny design och det är en fullträff!! Micke överträffar sig själv nästan med en väldigt fin fingertoppskänsla...starkt jobbat!!
Designen är grymt snygg och det har inte förnyats för mycket utan precis exakt som det ska vara. Jag är mycket nöjd...och var det också tidigare! Kanon...verkligen...
Återkommer mer om innehållet, men där är jag säker på att jag inte blir besviken...skummade igenom och det ser väldigt intressant och bra ut.
Micke
Micke
Stefan LarssonStämman ser tveksam ut för min del...igen! *surt*
Inte i år igen... ...stämman måste prioriteras högt.
Robin
För mig prioriteras träningsläger för fotbollen bort samma helg.. årets största händelse i ciklidsverige. Den som inte finns med där (och på kort) finns inte! ;-)