StefanL Jo Stefan...tyvärr så stämmer det... "Nordiska Cikidsällskapet"...och det är tyvärr den största texten på hela planschen.
Mathias-D haha... tyst med er så är det ingen som ser det (jag hade inte gjort det om ingen sagt nått ;) Ännu ett supernummer... hur bra kan det bli trodde att det låg på 100% redan :)
deathdealer hmmmmm....ehhhhhh....1200st.....vafasen kan det kosta i omtryck..... Medlemskorten........någon som vill köpa ett..... DD - skämms!!!!
StefanL Planschen är snygg...men felstavningen får mig att tänka på "Tre skilling banco"-frimärket...som för övrigt poststämplades från min lilla hemort Kopparberg. Det välkända frimärket, som numera håller ett högt värde på flera miljoner, lyckades missfärgas och genom detta så blev frimärket speciellt. Så...DD...du kanske är på väg att göra NCS grymt känt...vem vet ;-) Jag bryr mig inte ett smack om att det är felstavat...det kan t o m vara bra om någon ser det och säger till...för då vet man att de kollat planschen noggrannt...vilket givetvis var ditt syfte med den planerade stavningen.
Mikael-W Erik PFinns det någon utanför Svea rikes gränser som fått CB 1/2006? Erik Både Vasa och Åbo fick sina redan före veckoslutet, men i Helsingfors väntar man ännu.... (Men, allt kommer till den som kan vänta, sade redan Alexander Lukas)
malplacerad LeopoldiUndrar när den kommer till Stockholm???????????? Du får vara tålmodig, det är långt till avkrokarna ;)
Erik-P Helsinfors ligger ju lite avsides...åtmintstone om man har torget i Kuopio som utgångspunkt . Nåja, den som väntar på något gott osv. Erik Mikael WBåde Vasa och Åbo fick sina redan före veckoslutet, men i Helsingfors väntar man ännu.... (Men, allt kommer till den som kan vänta, sade redan Alexander Lukas)
Alexander-Ylipaa Ola SvenssonI forrgar kom den till UK! Är du den enda i United Kingdom som prenumererar på cb eller finns det några andra unika eldsjälar? ;)
StefanL Är inte det ironiskt? Den kommer snabbare till Hull i England än vad den gör till Göteborg och Stockholm...hua!
Ola-Svensson Och de delar ut posten pa lordagar och har billigaste portot i Europa! Det kostar tio ganger mer att skicka ett paket fran Sverige till England som det kostar att skicka ett fran England till Sverige. Visste ni att England var forst med frimarken och att det ar darfor som det inte star Storbritanien pa dem? Fast nu vill de privatisera posten har ocksa...
Flygare Ciklidbladet har inte kommit till mig i malmö heller, den 8:e mars. Någon som vet vad som har hänt eftersom så många inte har fått ciklidbladet ännu? Mvh. Jesper
Erik-P I östra Finland lyser den också med sin frånvaro. Jag har fått besked om att ett extrautskick skulle ha gjorts i helgen (4-5 mars) så om bladen postats i måndags räknar jag med att ha den i lådan i morgon. Om inte, så är det säkert mer än en sak som är på tok. FlygareCiklidbladet har inte kommit till mig i malmö heller, den 8:e mars. Någon som vet vad som har hänt eftersom så många inte har fått ciklidbladet ännu? Mvh. Jesper
pny Kan någon som är ansvarig för utskicken av Ciklidbladet meddela vad som hänt och tala om för oss som inte fått någon tidning när den kommer???