Niklas-Olsson
Kollade detta med erbjudandet som visades i CB ang. Spirulina...
70:-/kg ???
Som jag läser det på PWSS sida så kostar 1000ml/200 gram 140:-
Alltså skulle det ordinarie priset ligga på 140x5 = 700:- för ett kilo...
Har vi verkligen SÅ bra rabatt eller tryckfelsnisse ?
Eller jag som bara e trött ?
Jonas-E
tryckfelsnisse, står något om det i tråden ciklidbladet nr 1 2006
Niklas-Olsson
Ok, får läsa där då...;-)
Fattar inte riktigt...ska det stå 700:- istället för 70:-?
Vad är då erbjudandet?
700:- för ett kilo är väl det ordinarie priset på sidan ?
Zaphi
Hm, kan någon klargöra hur erbjudandet lyder då?
Jonas-E
Niklas-Olsson
Om det stämmer med 70:-/liter så är ju också det ett kanonerbjudande (fast lite rimligare)...halva ordinarie priset..
mikro
Hej!
Jag får be så mycket om ursäkt. Jag har blandat ihop lite enheter. Det ska vara 70:-/liter vilket då är halva priset mot normalpriset på 140:-/l på det här fodret.
Ledsen för förvirringen!
StefanL
Medlemserbjudandet är bra! Jag kommer beställa...troligen båda.
Niklas-Olsson
Nu e d ju utrett...:-)
Håller med Stefan...mycket bra erbjudanden, bra jobbat.
Tony
Vilka flingor är det? Det är ju en rackarns skillnad på "Super forte" och de vanliga. (för det är väl Tropicals?)
mikro
Det är Tropicals Spirulina super forte som gäller. Observera att det är i lösvikt och inte på burk.
Cutekid
Kanonerbjudande men dock är det lite surt att beställa flingor i lösvikt. Jag har tidigare beställt Osi spirulinaflingor i lösvikt från Pwss och packningen av flingorna var inte den bästa. De hade knölat ihop påsen med flingorna och det var i stort sett bara smulor kvar vilket känns ganska värdelöst. Hoppas de kan lösa det på ett bättre sätt.
Mvh
Micke
Det är väl perfekt med smulat yngelfoder Calle ;)
Cutekid
Känns ju lite overkill att köpa yngelfoder för 200 kr. Det kändes faktiskt som man blev blåst på konfekten. Nää bättre packning vore kanon om de kunde få till.
Mvh
Zaphi
Smulor är är mycket bättre än de 2x2dm "flingorna" jag brukar få ut ur de storförpackningar jag köper..
deathdealer
@Cutekid...lågt pris = enkel förpackning, FIN förpackning = dyrare pris!
Det är ju bara att handla produkten i burk istället, problemet är väl att OM det ska vara billigt, så är det enkel förpackat.
Sen det med transporten, skrymmande = dyrare...Bättre embalage = dyrare...osv i al oändlighet!
Sen vill ju VI inte betala för detta, utan det ska vara riktigt billigt om man ska handla, och det går inte ihop....
Det är ju faktiskt inte svårare än så...och sen väljer man vad man vill betala för!!
(observera - INGEN kritik mot ditt inlägg, bara hur jag ser på det...och vilka problem som finns)
DD
Stelin
Cutekid:
Osi flingorna är sprödare och håller inte ihop lika bra som Tropical super forte. Har köpt både burkar och lösvikt av OSI spirulina från dom och det såg ungefär likadant ut.
Tror inte du kommer tycka att "super forte" är för söndersmulat om du skulle vilja köpa det i det här erbjudandet.
Stefan:
Tittar man på deras normalpris på Tropical super forte i lösvikt så är det ju samma som om man hade köpt fodret i en försluten burk istället...
Det här erbjudandet är dock riktigt bra.
panna
Det andra erbjudandet, alltså cirkulationspumpen. Någon som har erfarenhet av detta? mvh. Jouni
StefanL
Inga problem alls med smulor...ofta använder jag det till yngelfoder...eller så blandar jag in det i räkmixen. Det är förresten Tropicals super forte bra lämpat för eftersom det innehåller sådan hög procent spirulina...
Jorsa
pannaDet andra erbjudandet, alltså cirkulationspumpen. Någon som har erfarenhet av detta? mvh. Jouni
Bra kvalité, tyst.
"Min" akvariebutik använder denna som pump i sina kar, det borde säga en del, dom har haft samma ett antal år...