Leopoldi Nu har jag ju en liten grupp redan. Men dyker det upp fler till bra pris så vill jag självklart ha flera.
Lutt ok men ja tror prisintervallerna är på ett ungefär den samma över hela landet..... vad fick du ge för dina st
Daniel-Odell när jag var på Glaser under Interzoo nu för ett par veckor sen såg jag ett gäng i fullsize, dom är helt otroligt snygga live. de hadde även ett par på interzoo som var stora, men de var inte lika snygga som de som gick hos glaser
Leopoldi Alexander YlipääFinns det någon rapporterad lek? Någon i sverige? http://www.uaru-project.com/?dox=beeding_of_uaru_fernandezyepezi&column=left
Alexander-Ylipaa Frågade på skoj i affärn här i luleå vad dessa fernandezyepezi skulle gå på. Han kunde lirka fram 12 cm vildfångade exemplar för 800:- stycket.
Leopoldi Alexander YlipääFrågade på skoj i affärn här i luleå vad dessa fernandezyepezi skulle gå på. Han kunde lirka fram 12 cm vildfångade exemplar för 800:- stycket. Hur många beställde du?
Lutt vilkwn skillnad på ungdjuren och vuxna....dom unga har ju liksom fläckar som kan påminna om riskorn hehe:D
Robin Är den snygg för att den är ovanlig eller måste man se den i verkligheten för att se det snygga?
Leopoldi RobinÄr den snygg för att den är ovanlig eller måste man se den i verkligheten för att se det snygga? Tyckte inte den var så speciell förrän jag såg vuxna ex live.