Zaphi
Stor respekt till eraserx signatur som är coolast i stan. För er som inte vet är det:
"one aquarist to find them, one plasticbag to bind them, and one aquarium to rule them all!"
Jag skulle vilja modifiera den till något mer likt Tolkiens text, typ:
"One aquarium to rule them all, One aquarist to find them.
One plastic bag to bring them all and in the darkness of a cellar bind them."
Hur tufft som helst! Självaste definitionen av coolifierad nördighet! Haha!
Robin
Får faktiskt hålla med. Riktigt chäck! =)
mAuse
He he!!, är ju inte riktigt jag som bidragit med den utan instämmer! Creditsen får gå till min fru! May she rule them all!
Hon skrev den på vår white board här hemma för å hylla att vårt 720l hade anlänt!
Snart har hon ett 720 att se fram emot som present från mig som hon kan fylla med Petrochromis trewavase eller Ctenochromis horei som hon gillar så skarpt!
malplacerad
eraserxHe he!!, är ju inte riktigt jag som bidragit med den utan instämmer! Creditsen får gå till min fru! May she rule them all!
Hon skrev den på vår white board här hemma för å hylla att vårt 720l hade anlänt!
Snart har hon ett 720 att se fram emot som present från mig som hon kan fylla med Petrochromis trewavase eller Ctenochromis horei som hon gillar så skarpt!
Visst är den bra, men heter din fru daniel?
mAuse
malplaceradVisst är den bra, men heter din fru daniel?
Hee.. Fick tillåtelse att ha den i min signatur just för att den va så klockren! Kul att ni gilla den! Skulle kunna tänka mig å ta bort citat tecknet om det känns bättre för er...
Robin
Tänk om jag hade en sån fru!
malplacerad
eraserxHee.. Fick tillåtelse att ha den i min signatur just för att den va så klockren! Kul att ni gilla den! Skulle kunna tänka mig å ta bort citat tecknet om det känns bättre för er...
Tycker den är bra som den är :)
mAuse
Ska hälsa henne det! ;) (sitter här bredvid)...
Robin
eraserxSka hälsa henne det! ;) (sitter här bredvid)...
Ni känner ingen likadan? ;-)
mAuse
Hehe hon är ett i sitt slag, ett riktigt orginal! O hon är min hehe, men lyckas jag klona henne kan du få köpa ett ex. Kanske kan starta odling... :)
Hank
Ett tag hade jag (numera opassande)signaturen:
"Some play hard to get. I play hard to want!"
(Ford Fairline, från kultrullen med samma namn) :D
Jonas-E
Zaohi: Den moddade signaturen vill jag som ringen-nörd gärna ha som footer, får ja de? =)
Zaphi
Fråga inte mig, fråga Daniel (eller frugan hans), det va han som kom på det, jag modda den bara. Eller kanske är det J. R. R. Tolkien man skall fråga? Hmmm
StefanL
Gör som Daniel...var originell och inte en kopia...skaffa en egen signatur.;-)
mAuse
Hehe tack Stefan! Är frugan som har modd right på den... Jonas, låna din flickväns för min fru vill bara låna ut den till mig ;-)
Jonas-E
hehe, får väl komma på nå't riktigt bra då =)
mAuse
He he, jo... Jag med! :)
PatrikMalmo
Tycker också Ringen-anspelningen är riktigt bra!! Skoj att den har svenskt ursprung, trodde det var någon amerikan som kläckt den. Gillar OlaJ:s också: "Det är inte fusk förrän man åker fast".
Hilsen,
P
Zaphi
Tycker nog inte vi behöver vara så seriösa angående vem som använder vad ;)