Johan de blir uppmot 25cm, bilden är rätt krafigt photoshopad, då det är så mycket gryn i karet just nu. mtar med sånt yngel fling foder rätt bra , har nyligen fått frisimmande festae yngel. får se om de lyckas överleva nåt. det är rätt ont om "bra" bilder på dem så det är ändå rätt kul att få till en halv hyfs, ska prova igen efter vattenbyte.
mAuse Laesk vad har du för bakgrund mellan modulerna? Alltså den svarta strukturen? Ser lite snyggare ut än å bara måla svart. Hur har du gjort?
Laesk eraserxLaesk vad har du för bakgrund mellan modulerna? Alltså den svarta strukturen? Ser lite snyggare ut än å bara måla svart. Hur har du gjort? danke danke! Skrynklad papp som är sprayad med svart färg, baksidan på tapet funkar fint!
Laesk johan_lindgrende blir uppmot 25cm, bilden är rätt krafigt photoshopad, då det är så mycket gryn i karet just nu. mtar med sånt yngel fling foder rätt bra , har nyligen fått frisimmande festae yngel. får se om de lyckas överleva nåt. det är rätt ont om "bra" bilder på dem så det är ändå rätt kul att få till en halv hyfs, ska prova igen efter vattenbyte. Najs najs, vad mäter den? =)) jvla skit att mina dog/blev uppätna :\
Johan LaeskNajs najs, vad mäter den? =)) jvla skit att mina dog/blev uppätna :\ den är nog runt tio nu. de växer nåt fruktat fort.
StefanL Laesk...det där fotot på Blue Diamond är kanonbra! För övrigt en av mina absoluta färgfavoriter av framavlade Discus. Härligt att se!
mAuse Tackar! Kan vara värt å prova senare... När jag ev. skaffar ett större kar till. Funderar på ett 1400l. Vi får se. Men det får bli vid husflytt i så fall. Ett 375l är på ingång i vår lilla 2:a. Så nu stor det snart kar högt å lågt... Tjo...
Laesk Najs johan! Stefan LarssonLaesk...det där fotot på Blue Diamond är kanonbra! För övrigt en av mina absoluta färgfavoriter av framavlade Discus. Härligt att se! Tackar! .. Jo de kan jag hålla me dig om att dom är!
jarinen Idag är en av de där dagarna när hobbyn är på topp, har hållit på hela dagen och riggat nytt kar och ikväll ska jag sitta och spana in mina fiskar och bara må. Fick vänta väldigt länge på detta kar, nu är det äntligen riggat. Mvh Jari
Alexander-Ylipaa Fint kar och inredning Jari! Smart även påfyllningsröret där. Är det en eheim koppling?
jarinen Alexander YlipääFint kar och inredning Jari! Smart även påfyllningsröret där. Är det en eheim koppling? Tackar, inredningen är väl på betanivå ännu ; ) , ja det är ett 16/22 vanligt insugsrör, smidigt bara hänga den. Mvh Jari