Alexander-Ylipaa
drdthanx boys :)
Jag är helt nöjd med mina altum som dessutom verkar innehålla ett par.
2 av dom håller sig för sig själva och simmar mest och visar upp sig för varandra.
Påminner lite om diskus innan dom leker, ni vet bugar och bockar och skakar lite fenor o.s.v !
Vore fantastiskt om det är såpass att där är ett par av dom.
Det är nästan så jag får nypa mig i armen som dom håller på just nu på sena kvällstimmarna.
Man ska gå och lägga sig igentligen och sova för jag ska köra till blekinge imorrnbitti med fisk till salu men jag vill ju se på mina altum som visar lekbeteende :)
Matte, skulle inte bli ett dugg förvånad om dina Altums lekte...och du vet varför ;)
wofflan
vad coolt Mattias, kanske inte behövs varken årstidsstimmulering eller massa svartamygg för att få dem till lek, det kanske räcker med Löddevattnet
Daniel-Odell
Flowerhornen Jidder som just nu går i isolering, bad bad boy!
StefanL
Är det din Daniel? Härligt biffig och snygg...vad har "elakingen" gjort för dumt?
Daniel-Odell
Jo det e min å brorsans, faktiskt är han inte bad boy för att han gjorde nått elakt, tvärtom så är han en mes och fick en massa spö av sin tilltänkta färstmö, Anlis gamla stora Trimachona. Så bad boy för att han inte pallade å stå emot ;-)
Så han går isolerat för att bli fet stor å stark.
StefanL
Hehe...så grabben fick pisk av tanten!
Då behöver han både få upp kroppshyddan och självförtroendet. Han får väl börja sparra mot några guppys, svärdbärare, troffar och mbunas innan han kan möta kärleken igen. ;-)
Pangaea
Ett gäng färska Nandopsis tetracantha-yngel som larvar sig... ;-)
Erik-Osterlund
Kan ingen av er proffsfotografer komma hem till mig å ta lite bilder på mina firrar. De bilder jag tar krävs det väldigt mycket vilja och fantasi för att kunna se vad de föreställer.
Lite trist att inte ha några bra bilder på sina firrar...
Robin
Erik ÖsterlundKan ingen av er proffsfotografer komma hem till mig å ta lite bilder på mina firrar. De bilder jag tar krävs det väldigt mycket vilja och fantasi för att kunna se vad de föreställer.
Lite trist att inte ha några bra bilder på sina firrar...
Då får du fylla i var du bor någonstans i din profil. ;-)
Erik-Osterlund
Fixat! Bara luta sig tillbaka å vänta nu då eller? ;)
Robin
Ja det tycker jag allt!
malawijanne
Fire Red
Testar En Bild PÅ En Fire Red Yngel FrÅn Stendker Mvh Janne
malawijanne
RÖd Zebra
en liten bild på min röd zebror
malawijanne
röd zebra
här kommer en bild till på mina rödzebra mvh janne
fs7210
då provar jag med en electra
Alexander-Ylipaa
malawijanneTestar En Bild PÅ En Fire Red Yngel FrÅn Stendker Mvh Janne
Det var ett stort yngel Janne! :-)
malawijanne
nja det kanske var en halvuxen fire red discus på ca 13 -14cm alexander. mvh janne
cobraconny
kungen i akvariumet
hej en liten bild på kungen i mitt 540
malawisimon
Va tror ni kan hon kanske ha ägg i munnen eller hur väl syns de på auratus? hanen ville bra gärna leka men jag fick aldrig c när hon släppte till men jag tycker mig c att hon är lite svullen under hakan
Bright_Blue
Riktigt snygg discus Cobraconny. Det där är riktigt snygga rödzebror Janne bland de bästa jag sett.