johan73 Daniel Odelljohan73 kan man få se en större bild på det, akvarievyer gör sig inte så bra i 500px bredd hehe Jaha, jag fick felmeddelande när jag försökte lägga upp en större version? Hur gör man för att fixa till det?
Robin Du får lägga upp den på någon uppladdningssida, kan ingen i huvudet just nu tyvärr. Här på ciklid.se är maxstorleken 500px.
johan73 johan_lindgrenwww.imageshack.org är en. Aha, få se om det funkar nu då? http://img124.imageshack.us/my.php?image=400l0603139vr.jpg
johan73 johan_lindgrenfunkar bra, dock är bilden rätt mörk. Jo, den är tagen med "kvällsbelysningen" på. Brukar släcka de 2 främsta lysrören sista timmen på kvällen..
malawijanne super röd hongie hane och hona som tuggar lägger ut en bild på mina hongie som går hemma i källaren
malawijanne superröd hongie hane och hona som tuggar lägger ut en bild på mina hongie som går hos mig i min källare
malawijanne blue neon higga reef här kommer det en auloncara blue neon higga reef, den kanske ni kan lägga i artregistret.mvh janne
malawijanne elektra superior mandalawi lägger ut en bild på n av mina hannar utav elektra superior mandalawi, den kanske ni kan lägga ut på artregistret, det gäller förresten hongien och eurekan också mvh janne
malawijanne superröd hongie här kommer en till med dom är tyvärr lite suddiga, men man lär så länge man lever så att det finns hopp om att det ska bli bättre bilder med tiden. mvh janne
StefanL "Korallzebror" är en odlingsform? Någon som vet hur odlingsformen kom till och hur vanlig är arten? Fina foton Janne...
malawijanne mina kommer från den stammen göran forsberg köpte från tysklandför en 10 år sen, det var väl första gången jag såg dom. men sedan kom det från laif de mason i florida, så jag skulle nog gissa på att det är laif de mason som har svaret antingen har han hittat en stam utav obzebra som hade större fläckar, eller också har han urvalsodlat en stam med större fläckar. detta är bara en gissning från min sida, men dom är ruskigt snygga. mvh janne