Robin
Jag har märkt att de olika kolumnerna i "nya inlägg" bla, sitter lite knasigt.Snabbsvarsrutan finns inte kvar under inläggen.
Texten man skriver blir knasig den med då det skapas html av allt. Egna radbrytningar försvinner. Och "stycken" skrivs ut med < p >.
wofflan
under nya inlägg finns inte längre olika tidsalterntiv kvar
Alexander-Ylipaa
Ser bara ett kryss på allas avatarer.
wofflan
det står att det skall lösas under helgen på förstasiden
Per-B
"Startat av" och "Sista inlägg" stämmer inte.
Skriver mest för att tända tråden. Jag märker att min egen närvaro sjunker när forumet inte fungerar. Hoppas det inte är en allmän trend bland deltagarna...
LN
Tyvärr verkar det som om aktiviteten minskar.
Vi får göra en nytändning av en massa trådar när detta är över för att locka in folk igen.
Joakim-Draktoft
Håller på för fullt för att fixa inlägg på förstasidan.
Övriga saker som inte fungerar är inte lika primära.
malplacerad
LNTyvärr verkar det som om aktiviteten minskar.
Vi får göra en nytändning av en massa trådar när detta är över för att locka in folk igen.
Varför inte tända på redan nu?
Joakim-Draktoft
Nu finns senaste ämnen åter på förstasidan.
drd
Hur går det med folks avatar ?
Joakim-Draktoft
Jobbar på avatarer också, prioriterade dock senaste inlägg på förstasidan som viktigare.
wofflan
det tar mig ca 15 sekunder att byta sida på forumet nu efter uppgraderingen, vad beror det på, andra sidor är inte påverkade
jarinen
Ja, riktigt segt har det varit ett tag nu.
Mvh Jari
malplacerad
Nu är avatarerna tillbaks, bra jobbat herr draktoft :)
Per-B
Jupp, nu börjar man känna igen sig Joakim!
Det gäller att komma ihåg att tala om att saker är bra också! (Men som Wofflan sa: Jäklar vad det är segt nu). ;)
Wilhelm
Ja nu är det "bara" " Startat av" kolumnen som saknas, sen är det precis som vanligt igen.
Joakim-Draktoft
Skall göra en optimering av databasen och se om det gör laddningen snabbare.
Micke-Jarhl
Nu tycker jag forumet funkar perfekt iaf här hos mig,riktigt snabbt åxo!!
Per-B
Ja nu känns det snabbare! Härligt! :)
Joakim-Draktoft
Spännande...... jag har nämligen inte hunnit göra något ännu.
Om det känns snabbare just nu så beror det helt och hållet på den isp vi använder och vad de eventuellt har gjort. Kommer dock att utföra optimering av databasen så fort jag hinner.