malplacerad RobinDet jag tänker på när innan jag somnar är absolut inte fiskar.. möjligen det mbunas är bäst på. Slåss? :p
StefanL Va? Har du svårt att bestämma dig vart ditt revir är? Till höger eller vänster i sängen? Fasen Robin...bestäm dig! Ah Malplacerad hann före...;-)
AnnikaY Jag tycker att båt-förslaget är toppen! Jag kan tänka mig att hjälpa till med arrangemanget. Jag var med och fixade Akvariets Dag i Uppsala.
Joakim-Draktoft Finns det föreningar som i denna tråd vill avvisera sitt intresse för att gå vidare med att eventuellt arrangera Ciklidstämman 2007 så gör inlägg här eller maila, så att NCS styrelse kan ta kontakt med er så att ni kan presentera er plan. Vi behöver som komplement till era inlägg i denna tråd få in en officiell intresseanmälan till adressen styrelsenciklid.se, benämn mailet "Intresseanmälan - Ciklidstämma 2007". För övrigt är 2007 NCS 40-årsjubileum. Paralellt så ligger några förfrågningar ute om arrangemang, och dessa skall tas i beaktande precis som de som inkommer via denna tråd.
Eddie AnnikaY Jag kan tänka mig att hjälpa till med arrangemanget. Jag var med och fixade Akvariets Dag i Uppsala. Va akvarietsdag i Uppsala!? Vad kul är det ofta sådana saker i Uppsala eller? Skulle vara mycket intreserad av "Akvariets dag" MvH Eddie*-)