Par-J Tänkte försöka klämma in något butiksbesök under stämman (när nu det ska hinnas) men undrar då om någon kan ge en kort men informativ beskrivning av vad som finns i de olika butikerna, inriktning på fisk, utbud, kvalité mm. Man vill inte tappa en massa timmar för att se tre röda svärdbärare i en kattmatsbutik,,, Herkules, Gubbero, Trop m.fl /Pär
Par-J Dvärgciklider, ungfödare, labyrintfiskar, Rasboror, killis mm. Dvs de som har ett brett utbud och inte enbart är specialicerade på Diskus, Malawi- och Tanganyikaciklider. Vet att Zoomässan i Kungsbacka är suverän (i min samak) och även Herkules verkar ha lite av varje. /Pär
Alexander-Ylipaa är själv ute efter diskus och är i tankarna att hinna en vända förbi trop. så ifall någon skall dit så hakar jag på !
Par-J Vilket utbud hittar man på Gubbero Zoo? Den ligger klart närmast Universeum (enl. min uppfattning).
Zaphi I och runt Göteborg finns det några akvariebutiker som är väl värda ett besök, de är: Herkules Zoo Nols Ciklidhobby Ciklidhuset i Lerum Trop Akvariefiskimporten Zoomässan
wofflan Pär J.Vilket utbud hittar man på Gubbero Zoo? Den ligger klart närmast Universeum (enl. min uppfattning). mycket diskus, lite dvärgciklider och så lite annat smått och gott