Snowball Dustinhome.se har kampanj på just nikon D50. # Nikon D50 kit (inkl 18-55 mm optik) # Nikon Optik 55-200 # Nikon originalväska till D50 # Sandisk Secure Digital Ultra II 1 GB För bara 7995:- Om du nu bestämmer dig för en Nikon D50.
mAuse Jo, det blev en canon 350D. O jo Stefan angående allt automatiskt. Jag läste lite på några recensioner att Nikon 50D var lite mer anpassad för nybörjare. Med mer automatiska funktioner. T.ex vitbalans har jag för mig. Kanske va fokusen oxå... Kommer inte ihåg riktigt. Detaljer kring vilket som skulle vara automatiskt är jag osäker på men det räckte för att ta beslut till en Canon bl.a. Vi har båda gått fotoskola å fotat en hel del med systemkameror å känslan säger mig att allt ska vara manuellt!!! Men det är väl en smaksak. Som du säger så är det kanske bara till en fördel för vissa om fokus å vitbalans är automatiskt, det underlättar ju. Hur som helst... Jag fick ju välja så det blev en 350D så jag hoppas den är bra! Hoppas oxå mina fotokunskaper sitter! Hur va det nu då? Stor bländare litet skärpedjup... O liten bländare stort skärpedjup? He he tåls att rota i hjärnkontoret när jag får den!