cfakvarielagret Här är akvarielagrets senaste Större projekt... och vi tänkte att alla ska få gissa vilka mått eller volym det har och varje dag kommer någon ny bild samt en ledtråd ha det bra Christer
Leopoldi cf.akvarielagretHär är akvarielagrets senaste Större projekt... och vi tänkte att alla ska få gissa vilka mått eller volym det har och varje dag kommer någon ny bild samt en ledtråd ha det bra Christer Gissar 1,5 dm x 1 dm x 1 dm.......
blackened Jag gissar på ca 125 liter Syns ju klart o tydligt att det är 0,8-1,2mm råda och därigenom kan väl vem som helst se att karet är 60*30*75 ;)
cfakvarielagret Tycker att den stora stenen som sitter på bakväggen nedre högra delen ser ut som BTN pallidarium sten (vattenfall) liggande mer info kommer Christer
imported cf.akvarielagretTycker att den stora stenen som sitter på bakväggen nedre högra delen ser ut som BTN pallidarium sten (vattenfall) liggande mer info kommer Christer oblygt stort isåfall :)
cfakvarielagret Om ni tror att burken är tom har ni fel den är fylld med vatten och har 13st äkta modulstenar från BTN ha det bra Christer
Robin Det ser inte så himla djupt ut. Två moduler i djup. En på kortsida och en på baksida. Ser desto högre ut.
Bjorn Ca 20liter, alternativt världens största neontetror och världens största häftapparat =) Vad är det för moduler? Mvh Björn
cfakvarielagret Om sanningen ska fram så är det mitt nya fotoakvarium, för jag har alldrig sett ett snyggt sådant. (ska med till Brasilien) Måtten är 30x10x30 9 liter modulerna kör man i micron 12 timmar tills dom har krymt lagom
Bjorn Hade du flera microvågsugnar att tillgå eller körde du alla i samma? Kan ju inte få plats med mer än en åt gången, så det måste ha tagit en jäkla tid att krympa alla dom. Kör du på full effekt, eller bara på halv? 13st moduler á 500:-, det måste vara världens dyraste 9liters kar! Mvh Björn Ps. Jag hoppas alla fattar att detta inlägg är ironi rakt igenom!