Danne_Kjag tror knapast att dom går med bara för att vi skulle sätta upp affischer men finns kanske andra som skulle intresera sig och åtminstone uppsöka hemsidan och därigenom få upp ögonen för ncs. sen att ha inbetalningskort liggande tror jag inte är någon nackdel visst de är ju inte svårt att göra som det vissas här på sidan men folk är lata och tror att folk för tummen ur ...... och kanske får det att bli av om det finns färdiga inbetalnings kort ligandes på ett ställe som dom ändå brukar besöka...
Ja om jag ser en trevlig affisch som har akvarier att göra och det står en web-adress skulle jag besöka den ja.. själv klart sätter man inte in pengar på något ställe bara för att de ligger ett inbetalnings kort liggandes..
jag tror ju att största problemet är ju att folk inte vet om att ncs finns...
btw tycker att du har väldigt tråkig attityd vännen
Danne_k: relly sorry om du uppfattat det så....
Bara lite för mycket i bagaget inom detta med markandsföring *asg*
Jag HOPPAS att folk skulle reagera så, men det ska ganska mycket till!
Har arbetat med butiker under många år, och vet hur svårt det är att få folk att sätta opp något överhuvudtaget...*suck*
De flesta butiksägare vill ha något unikt/riktigt snyggt för att det ska sättas upp - ingen affisch som är falsad(vikt) på mitten som levereras med en tidning (det gör bara de som är NCS trogna), och då kommer man till distributionskostnader osv osv
MEN omdet vore så enkelt, så skulle ju alla göra det - eller hur?
Visst, det kan kosta X-antal kronor att genomföra en rockad som denna, men det beror helt på hur man jobbar, och hur man lägger upp taktiken.
Men jag är INTE den som vill sätta käppar i hjulen på bra idéer, absolut INTE, så om du uppfattat mig som sträv, backar jag och ber givetvis om ursäkt, men frågan är bara HUR många som orkad med, och vad som genomförs!
Enkelt blir det aldrig - gratis...inte det heller!
DD