TroffeMicke
Måste få tacka alla i och utanför Göteborgs ciklidgrupp som slitit som vargar för att vi andra skulle få en oförglömlig tillställning.
O´boy vad ni lyckades med detta.
Mycket bra föredragshållare i stort, kanonfina lotterier med suveräna priser.
Synd bara att alla lotterna till fisklotteriet gick åt fortare än jag hann att säga "ciklid" och att jag inga fick tag i....... ;-)
Vill säga grattis till de lyckliga vinnarna, Cutkid, Micke ?, Christian A. med flera och hoppas att fisken tillför glädje i era kar.
Och till nästa års arrangör.......ni har en del att överglänsa (säger jag blygsamt)
Kalle-Maja
Vill oxå instämma i att GCG gjort en styv insats. Allt flöt på och det kändes som värdarna hade koll på läget hela tiden. Jag pratade inte med så himla många nya folk men fick en del fördjupade kontakter och lite gamla favorit-i-reprismöten. Middagsmiljön var häftig med samtidig utfodring av både ciklidister och fiskar, men eftersom man åt ståendes vid småbord blev det sociala utbytet hänvisat och begränsat till den "cell" man hade byggt upp kring tallriken. Men man kan ju inte få allt alltid.
Lördagkvällen slutade för min del på ett ställe med det mycket passande namnet Delirium vilket gjorde att söndagens föredrag inte riktigt "hanns med"
Cutekid
Jullarna kom hem lyckligt Micke. Jäkligt granna är de. Paret ser redan mkt stabilt ut och inspekterar redan röset tillsammans och har tom ätit utav det nya fodret som jag fick med mig utav dig. Troffarna var som tokiga i det.
Edit: Ny avatar också, med fight pose. Tack Lindgren för att du fixade den ;-)
Mvh
Johan
nöjet är helt på min sida :)
mikro
Jag får också passa på att tacka alla inblandade för en supertrevlig stämma! Sen vill jag ta upp en gammal tradition som alla andra verkar ha glömt bort här ... bilderna på Robin!
Kalle-Maja
Jag skulle oxå vilja tacka tropfrog för uppstartsmiddagen på thaihaket. Det var jättegott och trevligt. Jag var inte avundsjuk på den lite jobbiga sits som uppstod när Spreinart tog med både mamma och pappa och Leopoldi, deathdealer och några till dök upp och spräckte "gästlistan". Det löste sig av sig självt och alla blev goa och glada. Men bra jobbat Magnus!
Cutekid
Några nytagna bilder på mina VF Julidochromis regani "Kagongo" som jag vann på fisklotteriet. De ser mkt stabila ut redan efter några timmar i karet.
Cutekid
En bild till, sista för i kväll. Mer kommer i morgon.
Mvh
Cutekid
mikroSen vill jag ta upp en gammal tradition som alla andra verkar ha glömt bort här ... bilderna på Robin!
Här kommer den andra .. trevlig kille
Joakim-Draktoft
Jag sällar mig till gratulanterna av ett väl genomfört arrangemang !!
Nästa år ses vi förståss i Linköping.
PatrikMalmo
Mmm, man får tacka för helgen - speciellt GCG, som nu kan få lite välbehövlig vila!! Bra arrangemang i skön miljö!!
Passar vidare två av mina erfarenheter till Linköping, som arrar nästa års stämma:
liksom Jonas blev jag irriterad över det konstanta fotandet under föredragen. Jag vill definitivt inte ha något fotoförbud, men när varje bild som visas under föredrag ska fotas av flera personer så blir det lite mycket.
En svår avvägning är "mingeltiden" - jag hann inte alls prata med alla jag ville!! *snyft*
Hilsen,
P
ChristianAlfredsson
Jag fick bara bra bilder på Robin denna gången.
Tony
Äntligen tillbaka på jobbet! ;))
Väldigt trevlig helg och kul att träffa en hel del av er! Enda nackdelen som jag ser det var att den sociala delen var betydligt sämre än förra året när alla var "tvugna" att vara i samma lokaler i princip hela helgen.
Robin
Christian AlfredssonJag fick bara bra bilder på Robin denna gången.
Du var nog inte ensam om ditt "problem". ;-)
Nä några fina blev det ju.. fast den Calle la in tog jag själv.. Nån annan måste väl fått en ful bild på mig?
wofflan
RobinDu var nog inte ensam om ditt "problem". ;-)
Nä några fina blev det ju.. fast den Calle la in tog jag själv.. Nån annan måste väl fått en ful bild på mig?
det går väl inte, du skulle ju passa bättre med Calles nick
wofflan
vill också tacka GCG för en trevlig helg, det enda som saknades vara att få se Viktor kela med ormen Kaa
Daniel-Odell
mycket trevligt genomförd stämma, jag har bara positivt att säga om stämman i helhet. det sociala umgänget vart begränsat men det är mest mitt eget fel så det kan jag inte lasta på middagsupplägget eller göteborgs lockande uteliv :)
Zaphi
Jaha! Då var det över då! Känns nästan lite tomt, men det är otroligt roligt att få höra alla positiva reaktioner. Vi i GCG tyckte själva det flöt på ganska bra utan några större problem. Det va kul att få se så många och även om jag hade tusen saker i huvudet så försökte jag prata med så många jag kunde, men man missar ju alltid några.
På ett sätt skall det bli skönt nästa år att gå som besökare och inte som arrangör :-)
deathdealer
Vill oxå tacka Göteborgarna för ett bra utfört arbete!
Det enda jag är missnöjd med (och det beror bara på mig själv) är just den där sociala biten!!! Det fanns flera gubbs som jag aldrig han snacka med, och det var surt!
MEN vi tar igen det på nästa stämma, det är inte lätt att samla ihop alla på ett ställe i en metropol som Göteborg, och alla stockholmare (norrlänningar) blir litelite till sig när dom kommer ut i Europa och på kontineten...men vi gillar er iallafall!!! *asg*
Sen vill jag passa på att gratulera GUDRUN (allas våran låååånghåriga kompis) som var kvällens attraktion på Gothia Towers....FLER paraplydrinkar i handen på en såååå långhårig liten pojk har jag aldrig sett!!!
En annan syn som inte gick av för hackor var vår egen Tony, stående mellan två deathmetalgubbar, headbangandes i 2 timmar med div luftgitarr på rockbaren.....HELT underbart!!!
Men den STOR fråga är....vart fasen var lilleRobin???????.......
Skål på er bröder....från en mycket hes DD!
Ps. När var dragningen av lotterna på universeum????...jag hade ju lott nr 52.....och det var andrapriset...*suck*....*asg*
Pss. TONY!!!.....finns inga smileys...du har fel!!!
Micke
När äter ciklidister egentligen? På de stämmor jag har varit på har det aldrig funnits någon lunch inplanerad i schemat. Som skåning är jag van att äta med korta intervaller. Det behövs något mellan frukosten och kvällsmaten, i år offrades första halvan av Spreinats föredrag för att hinna över på kebabhaket tvärs över gatan.