Laesk Men sluta nu å lägg upp massa roliga bilder å berätta hur kul allt va :\ man ångrar sig bara ännu mer för varje inlägg att man inte kom på stämman :\ (/&%¤(/&¤%)(/
PatrikMalmo Laesk, vi som åkte måste ju få götta oss... och så får vi varvat upp dig så du verkligen kommer nästa gång!! ;) Hilsen, P
Robin Jäklar vad vit jag var på värmebilden. Det var nog lite väl varmt där inne. ;-) Jag var riktigt imponerad av rymdskeppet(lastbilen) jag satt i. Pure Hi-tech! Riktigt coolt.
Zaphi Laeskman ångrar sig bara ännu mer för varje inlägg att man inte kom på stämman :\ Hur många gånger påminde jag dig att anmäla dig då? Tio säkert! :) Han till vänster på bilden med brillor och musch måste ju vara Odis iallafall...
Johan TonyHaha, Robin.. Att du var vit på värmekameran visar bara att du gick i lekdräkt hela helgen :) hehe, klockren =)
Robin TonyHaha, Robin.. Att du var vit på värmekameran visar bara att du gick i lekdräkt hela helgen :) Va jag så snygg tycker du? Tar det som en komplimang. Tack!
Robin Christian AlfredssonJag fick bara bra bilder på Robin denna gången. Jag kanske har växt ifrån hakklappsstadiet. Nytt jobb, ett år äldre och lugn som en filbunke - kan inte bli mer än sofistikerat.
Cutekid RobinJag kanske har växt ifrån hakklappsstadiet. Nytt jobb, ett år äldre och lugn som en filbunke - kan inte bli mer än sofistikerat. Och en jävel på att smöra
Alexander-Ylipaa Firrarna från Göteborg klarade resan med behag. Här är då en av de VF gröna som köptes på trop.
ChristianAlfredsson I ett av föredragen sas det att Malawiciklider ofta blir för stora i fångenskap och inte visar sitt naturliga beteende. Hur mycket ska man mata för att inte mata för mycket?
Alexander-Ylipaa Hä hä hä...blev lite snabbfotande bara. Har nu torkat alger och framruta, så jag ska skärpa till mig! :)