WilhelmHalloj i midsommarvärmen!
Jag tycker att den här tråden är underhållande och variationsrik.
Medlemsförmåner skall naturligtvis vara kvar i en eller annan form. Kanske nåt att ta upp på nästa årsmöte och förhoppningsvis att de som diskuterar detta mest är närvarande.
Sen vore det bra om gallupfrågan ändrade namn till just gallupfråga istället för rösta.
Jag har letat efter senaste "Gallupfråga" i ett antal veckor och trodde att den hade gömt sig nånstans under senaste galluppfråga. Sent omsider så hittade jag den av en ren slump då jag skrållade ner på första sidan. Hur vore det om den kunde flyttas upp lite? Eller bytte plats med "gamla artiklar" ? Eller bara en länk till en Gallupsida?
Då felet med Sverige är att landet är avlångt istället för kvadratiskt så har jag ett förslag som troligtvis inte kan genomföras men här kommer det.
Det finns en massa affärer som ger oss medlemmar rabatt. Är det möjligt att samordna förmånen i alla affärer så att medlemmar inte har så långt till "Utskänkningsstället"?
Då kan man känna o klämma på produkten och dessutom kanske det kan bli medlemsförmån på fisk o växter? Tanken är god tycker jag men kanske inte genomförbar.
Ingen dum idé alls!
Problemet blir väl bara det att om butiken i fråga INTE är med, dvs tjänar pengar på att dom lämnar ut produkter som dom kanske själva säljer, så blir det nog stopp?!?!?!
Logistiken kommer nog tyvärr vara ett problem om det är så att man bara ser till prset vänner!
Får vi fram erbjudanden som är väldigt speciella, så kanske det kan gå med den lösningen...
Men, jag tror att det finns massa medl. som inte....dumt ord kanske, men inte vågar ge sig in i debatten! Kolla hur många av våra 1200 medl som röstat i undersökningen på förstasidan...
Ingen lätt problem det här om man ska gå in på detaljer...
DD