Robin
Vad tiden går snabbt..
cichlids4fun
Har fortfarande inte fått något svar ett bevis på min inbetalning.
Peter
Micke
Mats har varit bortrest ett tag men kommer att gå igenom betalningarna imorgon så att alla som har betalt in medlemsavgiften kommer med i utskicket av Ciklidbladet 2/2006 om ett par veckoer.
Alexander-Ylipaa
Omkring 20:e maj skall cb komma ut, men det är väl en lördag....är det möjligt att den kommer nu på fredag redan?
Micke
Det är möjligt, eller mer troligt i början av nästa vecka. Den skulle komma till Stockholm igår eller senast idag men jag har inte hört något än. Sen ska den etiketteras + postens tre arbetsdagar för utdelning.
För en gångs skull kan i alla fall inte Christer skryta om att vara först med att läsa den eftersom jag fick ett ex. direkt ifrån tryckeriet igår :D
imported
Ja Micke tror nog att du har rätt! Han har ju inte talat om att han fått tidningen än!
ha ha ha :) :)
mvh Lennart
cfakvarielagret
Hej
när man får hem 1500 nya CB kan man jämföra det med en bil
det liksom luktar nytt men ni kanske får vänta så länge att tidningen har blivit gammal ? ca en vecka
på G
Christer
imported
Vad jag längtar efter CB!
:) ;) :) Hej!
Det blir roligt med ett nytt CB nummer,som vanligt håller tidningen alltid lika hög klass.Mvh Ann-Mari
figge
Undra om det ligger en tidning på golvet när man kommer hem idag? :) Skall bli väldigt kul!! Någon som har fått hem idag?
GoSatta
tror det är lite tidigt, posten fick tidningarna i fredas och dom skickas med B post så det brukar ta några dagar men dom är på väg!
LN
Superbt - särskilt när man har två nummer att se fram emot o få.
imported
cf.akvarielagretHej
när man får hem 1500 nya CB kan man jämföra det med en bil
det liksom luktar nytt men ni kanske får vänta så länge att tidningen har blivit gammal ? ca en vecka
på G
Christer
Ha Ha menar du att nylukten avtonat och blivit gammal innan vi får tidningen? :):):)
Alexander-Ylipaa
Någon som har skymtat cb i brevlådan? :)
LN
nepp
Robin
Har en vag känning av att den bör komma på fredag då det är röd dag på torsdag. I alla fall till lilla Grästorp.
Ska dock läsa den innan dess. ;)
imported
Jag längtar efter CB!
:) Hej!
Man riktigt längtar efter CB,finare ciklidtidnig än den vi har får man nog söka efter,jag har tittat i flera utländska akvarietidskrifter men dom kommer inte i närheten av CB! Mvh Ann-Mari:) ;)
drd
VAAAR E MIN CB ?
Snälla postgubben kom hit med den NU !
Kalle-Maja
Där damp den ner! Ser riktigt gott och blandat ut. Det verkar även som att en del synpunkter från det här forumet har tagits till vara, bra. Jag har inte läst någon artikel ännu men blir glad över t ex att Tony och Ola har en sida tillsammans där lite nyheter presenteras, att man blandar två- och trespaltig text samt att layouten ser mer levande ut p g a både text- och bildhanteringen.
Robin
Hehe, har bläddrat i CB 2/06 några gånger nu.. ;) Ganska bra nummer! Men Alex var med på lite fööör många bilder... han slog mig denna gång. ;)
Ska nog läsa den lite grundligare ikväll. Nu är det snart dax för en runda golf på arninge gk.
Alexander-Wiberg
Är jag med? De satsade nog på lite bildskönare personer i år Robin haha! Spelar du golf förresten gamle gosse? Vi tar en runda i sommar!