HAKANIHORNET Hej styrelsen. jag var hos Robban i Norrköping och såg att han hade satt upp en snygg reklam affich från föreningen. Kan man som medlem rekvirera denna och göra reklam hos sin lokala handlare Jag har frågat min butik på orten och det var ok från honom. Håkan Västervik FK ÖGAT
Niclas-Lundin Hmm... Detta låter ju som en utmärkt idé !!! Ett billigt sätt att få nya medlemmar på? Visste inte att det fanns dylika trycksaker framtagna... // Niclas Lundin
David-Johansson Jag vet inte vilken affisch du syftar på, vet att vi tog fram en med bl.a. en Lab. trevawasae på. Den tror jag trycktes upp i en ganska liten mängd och tror inte det blivit några över. Vi har haft detta med reklamaffischer uppe till diskussion i styrelsen men valde då att inte gå vidare på bred front. David
HAKANIHORNET Hej david Vet ej om det är den affischen,kommer inte ihåg vilka arter som var på den. Men den var plastad och jag tror att det var A3 format på den. Jag tyckte i alla fall att tanken var god :) med lite reklam affischer. Håkan Västervik
Kjell-Fohrman Hej, Jo vi skrev ut några A3-affischer som plastades in. Dessa skickade vi ut till några affärer. Tyvärr är det mycket dyrt att göra så och varje affisch kostade uppskattningsvis ca. 50 kr så vi har inte möjlighet att göar det i större skala. Ciklidhälsningar Kjell Fohrman