ZaphiT_K: Du verkar tro att ditt avhopp skulle på något sätt vara något slags bevis på att NCS sköter sig dåligt. Dock visar siffrorna något helt annat. NCS ligger ju i princip på samma nivå som sitt rekordår! Vad säger du om det? Tror du medlemmarna är missnöjda eftersom vi tangerar vårt rekord? Tvärtom visar det att NCS gör ett utmärkt jobb.
Det vore alltför förmätet av mig att tro mina göranden skulle vara några bevis på att föreningen sköter sig dåligt. Hur kom du till den slutsatsen?
Jag tycker dessutom inte att föreningen sköter sig dåligt, bara att forum, köp o sälj inte ska inhägnas av allt för mycket regler och föreskrifter. Dessutom tycker jag att gäster på NCS websida ska behandlas med respekt och artighet från styrelsens sida, även om gästerna bär sig lite märkligt åt ibland. Det är bästa sättet att skapa respekt för föreningen.
Kanske borde fdet finnas en paragraf till:
"Hur styrelsen ska uppföra sig gentemot medlemmar och besökande på websidan"
Nu säger jag emot mig själv då jag inte gillar för mycket paragrafer, men många inlägg från vissa i styrelse o forumsvärdar kunde vara utformade på ett bättre sätt.
Kanske lite självkritik kan vara befogad..?
H20: Många kloka tankar, håller med om allt.