Ancient fan Gulsöm är fina de.. måste ta o införskaffa ett till akvarium så jag kan skaffa mig ett par =)
JockeB johan_lindgrenknölens utveckling. 2004-01-16 togs första bilden. o senaste togs igår. Läckert!
Ancient johan_lindgrenvad jag har hört så är det mest ett dominas "tecken" Ja det är väl status typ =P är väl oftast äldre exemplar som får det också?
choffe johan_lindgrenknölens utveckling. 2004-01-16 togs första bilden. o senaste togs igår. coolt!:D
Laesk johan_lindgrenlite försök med extern blixt, för första ggr. Så fruktansvärt ful form! Annars fina fenor å färg!
imported Mikael_SJäklar!! va snygg den är.. :D tack :) köpte dom från gubbero zoo, hittade otroligt fina exemplar där.
Jeppe cougarLeopard skin Väldigt fin fisk, ser frisk ut:D Men tycker den har för "tillgjorda" färger.. Är det en odlingsvariant?
Fr-BuBu Detta är förvisso ingen fisk men det kanske kan vara kul att se sommarens gissel här uppe omkring Luleåtrakten - Häggspinnarlarven och dess framfart.
choffe tjenare!!! är hela trädet inspunnet!? :o coolt! hehe hur stor är larven? o de måste väll vara en miljon larver!? mvh christoffer
Fr-BuBu Så här ser det ut. De täcker hela trädpartier och häckar. Folk har inte kunnat öppna sina fönster ens, i viss områden eftersom de gärna sprider ut sig utanför träden också.
Fr-BuBu Japp äckligt men ändå facsinerande att titta på (så länge man slipper ha de små}:) i trädgården. Kändes dock inte aktuellt att ta in dem till fiskarna liksom +o(
StefanL Finns det inga fåglar i Luleå? De borde ju äta nästan ihjäl sig på goda larver...eller kan det vara så att "nätet" gör larverna osynliga från luften pga dess skimmer? Hur som helst...riktigt häftigt...och äckligt....:D