Alexander-Ylipaa Midas_Tommattias: det är ju en av mina frontosor.. och det är samma fisk på de 2 första bilderna Hmm...hur lyckades han smyga in till dig då och ta bilder på dina fiskar?;)
Mattias-Andersson Alexander YlipääHmm...hur lyckades han smyga in till dig då och ta bilder på dina fiskar?;) HEHE!!! han har faktiskt rätt, det är hans fisk men den går i min odling i mitt kar...;)
Jeppe Luttkolla in denna*-) ....http://www.healthyfishonline.com/4.html Oooh... vilket liv.. fy fan.. o att vissa vill ha sånna fiskar+o( Tänk om man skulle inavla människor istället.. så skulle man få se hur missbildade fiskarna verkligen är!
Mikael_S JeppeOooh... vilket liv.. fy fan.. o att vissa vill ha sånna fiskar+o( Tänk om man skulle inavla människor istället.. så skulle man få se hur missbildade fiskarna verkligen är! Människor med 3 meter långa armar o ben.. hehe det skulle va snyggt :P
choffe johan_lindgrenså här roade sig grannen igår kväll/natt. hehe..ett annat sätt att roa sig på :P fina bilder läsk! mvh christoffer
deelay Äntligen börja vissa av dom bli riktigt fina, han på bilde är nästan 6cm nu så dom har en del kvar att ge, hoppas jag iaf. P. phenochilus Mdoka
deelay Och mr lithobates börjar bli blå han med äntligen... ska bli skoj o se han i sin fulla prakt =)
cfakvarielagret Vad är ett ciklidforum utan dessa fiskbilder skönt att någon tänker på fiskar tack Deelay vänligen Christer