Guzrob
Och en sista bild på det karet
Notera att alla glasskivorna tog dom in genom det fönstet på väggen haha
Guzrob
Väl framme och på plats lyckades vi mekka upp släpet på plattan..
Guzrob
Klädde av släpet och backade det intill så det var så lite att bära som möjligt.
Som ni ser är de mycket stabila boy`s som är med, förutom han i svarta kepsen :)
Guzrob
Efter lite dividerande och skämtande kom vi fram till ungefär hir vi skulle lyfta och vilka som skulle lyfta var.
Vi lyckades iallafall komm fram till att dem korta som var med INTE skulle försöka lyfta högt, man kommer till ett ställe i lyftet där man inte orkar mer hehe
Micke-H
Kul
Det är sådana här forums-ämnen som gör att man är här......
Hoppas ni är lika flitiga framöver med foton
Läckert... :D
Guzrob
Nu hade vi kommit en liten bit på vägen och alla fick ca 10 sek att pusta ut
Förutom han i den svarta kepsen längst bak (Redbullen) som inte fattade vad ordet "vänta" betydde
Guzrob
Efter mycket " Akta fingrarna nu för f*n " och " Släpp inteeeeeee" så kom karet upp på ställningen..
DÅ insåg vi att karet var på fel håll *suck*
Dom borrade hålen var framåt och inte bakåt..
Då var de bara att ta i igen :)
Guzrob
Bara att börja rotera karet :(
Guzrob
Nästan rätt :)
Notera killen i vitt och där han håller sina händer.
Han lyckades få in mycket av fingrarna när vi ställde ner karet så han fick med sej en del frigolit också haha
tropfrog
Vem är det bakom kameran som slapp lyfta? Var det du själv?
MVH
Magnus
Guzrob
Alla nöjda och glada när det väl stog på plats.
Guzrob
Det är rätt stort alltså :)
Guzrob
Guzrob
En bild till
Guzrob
Till slut en mycket nöjd Robert (Guzrob) och en nöjd Peter (Redbullen i svarta kepsen)
Guzrob
Redbullen hoppade i karet som en ultralätt fjäril för att kontrolera lite med "bubbelpasset"
Guzrob
" Åhh vad jag önskade att jag var en Påfågelciklid här i "
Guzrob
Eller en en " Flulus käftomatiz "
pny
Störtläckert! :-)
Hur länge dröjer det innan det kommer ett hus runt om? -Jag skulle vara nervös av att låta akvariet stå ute. (med tanke på risk för skadegörelse och så)...
Guzrob
Eftersom vi inte ville att karet skulle vandaliseras under kvällen beslöt vi oss att klä in hela karet med en massa frigolit.