jarinen Det skall väl mycket till för att jag inte besöker min första stämma -07. Den går ju av stapeln i grannbyn. Mvh Jari
Zaphi Avstånd är aldrig en bra ursäkt för att inte besöka en ciklidstämma. Kolla bara på norrlänningarna!
panna Jadu Robin, du är rolig men där du en poäng. Men jag bara undrar var ligger grästorp. mvh. Jouni
ChristianAlfredsson Kommer också. Var bra förra gången. Jag fick dock åka hem på lördagen för min dotter blev jättesjuk. Först mellan Skövde och Alingsås sa konduktörn "Din biljett gäller för lördag nästa vecka". Zicksack får man åka. Vad man kan fundera på till denna ciklidstämma är ett fotoförbud på föredragen: Låt 2 st fotografer fota det viktigaste. Lägg sedan ut bilderna för alla att ta del av. Det tror jag kan funka canon. Det lär vara miljarders nya coola DSLR-kameror som smattrar annars. Vet man vad det blir för föredrag än?
Wilhelm Christian Alfredsson Vad man kan fundera på till denna ciklidstämma är ett fotoförbud på föredragen: Låt 2 st fotografer fota det viktigaste. Lägg sedan ut bilderna för alla att ta del av. Det tror jag kan funka canon. Det lär vara miljarders nya coola DSLR-kameror som smattrar annars. Noterat Christian Alfredsson Vet man vad det blir för föredrag än? ja men :-# Mer info nästa år :)
cfakvarielagret fotoförbud på föredragen Va vad sägs om helt vanligt vett o etikett vänligen Christer
Robin pannaTill Robin, Eniro hittar inte Grästorp. mvh. Jouni ps. Du bor ju inte långbortilandet http://kartor.eniro.se/query?what=map&mapstate=5%3B1316898.0%3B6471940.0%3B0%3B1314229.0%3B6474449.0%3B1319570.0%3B6469432.0%3B&mapcomp=%3B%3B%3BGr%E4storp%3B%3B%3B46730%3BGR%C4STORP%3B%3B%3B%3B%3B1316898.0%3B6471940.0%3B%3B%3B%3B%3Bmaps_place.112823.21&streetname=Gr%E4storp&streetnumber=&city=&heading_exact=&heading=&company_name=&ns=&as=t&ax=&imgmode=&ms=0
Wilhelm cf.akvarielagretfotoförbud på föredragen Va vad sägs om helt vanligt vett o etikett vänligen Christer noterat. Mer info nästa år :)
Anna-Osterman Klart man dyker upp. Lär ju inte vara svårt att hitta boende och dessutom är ju östgötar sveriges mest avspända folk:) Jag anmäler mig dessutom firvilligt som tolk om någon skulle ha svårt med den goa dialekten;)
Alexander-Ylipaa CrimsonAnna Jag anmäler mig dessutom firvilligt som tolk om någon skulle ha svårt med den goa dialekten;) Lämnar in intresseanmälan ;)
Cutekid cf.akvarielagretfotoförbud på föredragen Va vad sägs om helt vanligt vett o etikett vänligen Christer Gäller det även onödiga kommentarer?