robbe
jag tror du måste förstå min humor och person innan du förstår hur jag e som människa :P:
men jag e mycket glad att jag lyckats få upp intresset på dessa fiskar i sverige
så ingen e gladare en jag :P:
att jag bumpar stör inte dig det är nog snarare min hets och avsiktliga kaxighet som påverkat många att se vad den dumkaxiga pettapetrochromis pratar om med dessa petrochromisar och därför vill många anta utmaningen
& det har ju tydligen påverkat dig i alla fall
men det var ju min avsiktliga plan att hetsa er :P
det är ju det som é kul
det är ju lite som när man var liten vad har du för hockeybilder osv etc
att du köper dina fiskar i danmark stör inte mig jag vet att det blev dyrare allt annat e bull dvs om du räknar på den totala kostnaden med resan
kul att du börjat med petrochromisar i alla fall
jag har 25 st fullvuxena och 28 yngel så jag är inte intresserad av att köpa några så det är lungt
men det skulle vara kul om du la in lite bilder i petrochromis tråden
så upp till bevis ser jag inga bilder tolkar jag allt du säger som bull
ps hade du köpt 22 st från mig hade du fått dom för 700 st och sluppit resan
men nu är 22 bokade har bra 6 kvar
kan inte låta bli och hetsa dig lite till innan du har fått dina första yngel har jag sålt 200 yngel till och red bulu kanske är lite av en guld fisk i rariatet
och håll i dig robbe jag sålde ganska nyligen yngel till danmark lol du kanske köpte mina yngel i allafall hahahahahahahahaahahah
mvh petta
Ja shit, nu känner jag mig helt grundlurad PETRA PETROCHROMIS.. :(
Klart att allt jag skrev är bull för det finns ju ingen i världen mer än du, PETRA PETROCHROMIS, som får yngel på buluna...:D
Fisk priser och hur mycket allt annat runt omkring kostar det överlämnar jag till dig för det är du kung på. ;)
Vidare så köper jag inte fiskar för att tjäna pengar på dom utan mest för att jag tycker dom är fina att titta på när dom simmar mellan dykaren och vraket.
Så att dom bara har guldfisk raritet när jag får yngel på mina spelar mig inte så stor roll.
Nu är det nog lite för personlig oss imellan, PETRA PETROCHROMIS, så skicka ett PM så fortsätter vi där istället ;)