drd Thanx stefan :) Här kommer dock inte en till diskus/skalarebild utan en på en av mina 2 kvarvarande bilbuksfiskar. Hade 20 en gång men dom flesta har fallit offer för uttorkning efter att hoppat ut på natten. Korkade fiskar va....hehe ;)
jarinen Vilken discusambassadör han är drd!! Tefen speciellt blir man ju knäsvag av ju. Vill ha! Mvh Jari
drd Den inhandlades för 14 dar sedan på BL diskus i hgb till vettiga pengar tillsammans med Heckeldiskusen ;)
LN Det ante mej att du har sållat ut det bästa ;) . Får väll ta och slå honom en pling och höra när han får nästa sändning med praktexemplar. Förövrigt tycker jag att Bl är trevlig, ja o sambo gled förbi en söndag och såg att han var inne. Han tände upp hela affären och vi kunde i lugn och ro gå där o spana o handla.
Midas_Tom grymma fiskar drd!! usch nu kan jag inte bestämma mig tanga eller discus i 660L .. fin jaguar jarinen
imported Alexander YlipääLäcker diskus, hur stor är den? Ungefär 14 cm. Köpte den i början av sommaren av gubbero och den växer enormt bra :)
imported Alexander YlipääGrannt! Kör du fortfarande på filosofin endast granulat? :) hehe jo och d50 flingor ;)
LN D50 flingor samt spirulinaflingor så växer dom som raketer utan att man behöver byta vatten 3 ggr om dan.