Cutekid Tack! De är helt silvriga på kroppen då hanarna reflekterar ljuset med hjälp av sidorna för att locka honorna till sig. Den hane som reflekterar bäst och har byggt det bästa redet får leka av sig :P Att de blir så ljusa beror på att blixten reflekteras ruskigt bra när de lägger sig på sidan för att just reflektera ljuset så mkt som möjligt
Jonas-E humm, visserligen är de silvriga men det som många är ute efter att se är det blåa skimmer de kan visa upp på hela sidan =) Underbara fiskar men deras riktiga färger går inte att få fram när man använder blixt ovanifrån. Mycket fina bilder dock =)
Cutekid daniel_i_malmöSnygga och annorlunda bilder Carl! Tack! Ang det blåa som Jonas pratar om så syns inte det så mkt när de speglar ljuset. Då ser det ut som blixtar i akvariet som flaschar hela tiden.
Robin a little bit white on the side Deelay: Ville bara säga att vår S.Fryeri "iceberg"-hona tuggar. :D
Cutekid Ja just det .. ni är sambos nu ja .. tänkte inte på det. Allt väl med er? Cykla inte ihjäl er nu bara :D
deelay RobinDeelay: Ville bara säga att vår S.Fryeri "iceberg"-hona tuggar. :D Skoj, min är psyskiskt sjuk =) har ett beteende jag alldrig skådat så det e bara hålla tummarna att han nånsin ska lyckas med nått liknande.
Robin CutekidJa just det .. ni är sambos nu ja .. tänkte inte på det. Allt väl med er? Cykla inte ihjäl er nu bara :D Allt flyter på fint. Och jo, jag ska cykla. :P
choffe ne nu har det varit för mycke prat hit o dit:P lägger in en bild på min fainzilberi hona (till salu)
choffe o sista bilden som är tagen i mitten av akvariet ungefär, tycker jag har lyckats ganska bra med möbleringen...är nöjd :) mvh christoffer
mAuse Sen kommer den snälla Farbrorn som frugan kallar honom. Bilderna är tagna av (frugan) Linda Forsdal alias Tingeling
Alexander-Ylipaa eraserxFörst en bild på en tuffing som går på det mesta och dom flesta och bara 8-9 månader gammal. cynothilapia affra "cobue"?