MickeA Nu har jag fastnat för det här att lägga upp bilder rätt rejält. Det blir roligare ovh roligare att fota så ni får ha lite överseende, det går snart över. :) Jag var på hockey igår och tog den här bilden... Har väl inte direkt lärt mig hantera nya kameran nåt vidare. jag vet inte om det är för att jag använde en extra zoomlins (sittplats vid taket) eller om det är för att jag fotade i sport-läget på kameran som det blev oskärpa i kanterna. men på nåt sätt tyckte jag att det gav mer action i bilden. Och för att vara frihandsfotad från ett väldigt avstånd tycker jag den är rätt okej. :D
deelay Dags för lax... eller nått annat i fiskväg, jag måste verkligen plocka hem lite ny fisk o fota, det börjar lite enformigt att jag samma stackare med kameran varje helg =)
deelay Micke JarhlDeelay vad heter den fisken är det en Protomelas tro? Protomelas virgatus från Gome... inte illa för en SA/CA kille =)
Micke-Jarhl har ju haft malawi mellan 84-04(20år) så lite sitter där =) hade dom större rovmalawin då champsochromis caeurelus,N.fuscutaniatus+Linni i det släktet +Rampsochromis macrophalmus+till sist T.Macrostoma min största favorit den hade nästan lite CA humör mycket trevlig fisk vacker som få silkes blå matt färgad mörka fenor..men din protomelas har jag aldrig sett innan gillar skarpt färgerna i den