robjoVilken nyans på filmen har du? det kan tänkas att jag har sådan hemma, jag har fått en hel del prover ifrån en del reklam människor. så jag kan ha det du behöver. Hur många pumpar blev det? Och vilken/vilka innevånare blev/blir det i burken
Jadu nyans=) om jag ändå visste det, fast nu känns det som det är försent, orkar nog inte plocka upp det igen just iaf =) inget litet innerfilter detta hehe.
Stoppade i 2st eheim 2252 men satan vilket fart det blev ner dom får jobba parallellt... ser jobbigt ut för dom små liven =)
fisken som simmar dä just nu är.
P. virgatus
P. phenochilus
T spec orange top "Lumbira"
O lithobates
Får se va som ska va där... kanske kastar i Lethrinops cf albus "blue fin" som vi har lokalen lite sugen o ta dom hem men vet inte hur pass bra det e o ha dom med Tramitichromisen just ur korsningssynpunkt, dom ynglen vill jag ha garaterat renrasiga... funder på att kanske kasta i A jacobfreibergi eller nån anna lite tuffare Aulonocara. Ett tag va jag inne på att bara köra ett gäng av våra S pleurophilus o typ bara ha en massa sand me lite dunkelt ljus... aja får fundera lite. Du kanke har nått bra förslag eller nån annan, en art till funkar garanterat.