LN
Blev oxå glad anna-karin åt ditt inlägg :) .
Det är kul när trådarna har inlägg som tillför ämnet något.
Alla människor här i världen har olika sätt att uttrycka sig och därför får man ta inläggen med en nypa salt helt enkelt. Jag tycker att det är högt till tak här på forumet vilket gör att debatten ibland kan spåra ur en aning men försök att inte ta det personligt.
Jag tycker dessutom att alla nya "talare" möts med respekt just nu så där finns inget att klaga på heller.
Jag tycker att du Kaj P tillför mycket när du gör dina inlägg precis som många andra också gör här på forumet.
Vad du än gör så sluta inte sprida din kunskap här på Ciklid.se, det skulle vara en stor förlust helt enkelt.
Lundensis
PatrikMalmo
Mitt inlägg var ett spontant svar på det inlägg som Kaj inledde denna tråd med. Eftersom jag inte känner honom kan jag inte göra annat än tolka hans inlägg. Jag tror säkert att han är en hyvens kille. Men, som deelay skriver så är det skillnad på att chatta och att pratas vid personligen. Vad gäller försäljning av fisk odyl, så gör iallafall jag ingen skillnad på de som säljer och de som inte gör det. Dessutom måste man få argumentera emot varandra i ett forum annars blir det till slut en klubb för inbördes beundran (vilket det givetvis ska vara till viss del), så länge det inte övergår i personangrepp, men då finns det moderatorer som sköter det.
PatrikMalmo
Lundensis,
mitt inlägg var inte direkt skrivet till dig, du formulerade bara orden som fick igång mig. No hard feelings.
I vilket fall, jag blir lite sur över att folk inte kan utvärdera saker i sitt eget huvud i stället för att ventilera dem i trådarna, ibland tom med versaler. Hackar inte direkt på någon (ffa inte deelay som jag tycker har glimten i ögat), men i allafall. Mer respekt efterlyses generellt.
Jag har varit inblandad i en del diskussioner där det verkligen hettat till, och det är stor skillnad på att skriva "men så kan man ju inte göra" och "när du gör så, hur tänker du då?"
Openminded, respekt och nyfiken. Jag tror det rular.
Hilsen,
P
Secret_Alicia
håller med anna-karin...är oxå nybörjare och tycker att jag fått ett bra bemötande. Har ställt några frågor (säkert typiska nybörjarfrågor) och fått bra svar.