MickeNi som var med på resan får gärna maila era bilder mig eller Tony så att vi har lite att välja på till Tonys liveskildring av resan i nästa Ciklidblad.
Nja, jag tror inte att dom bilderna jag har sett på min kamera hitintills passar i ett kommande Ciklidblad, däremot så är det ju kanske som så att dom dyker upp på nätet när ni minst anar det.
Mina inköp blev följande: 8 st Triglachromis ostostigma och 6 st Gnatochromis Permaxillaris från AquaTreff. Sen köpte jag två varianter av räkor, varav en sort skall tillbringa lite tid hos Cheddo eftersom jag inte har något lämpligt kar att stoppa dom i just nu. Efter ankomsten så stannde vi dessutom hos Ola och Leif och där small det också till på 7 stycken Kilesa i bra storlek.
De sista 28 milen från landskrona till borås var inte helt smärtfria, för det vräkte ner och åskade under större delen av bilresan. Vi hade även ett par vattenplaningar som vi redde upp på bästa sätt med livet i behåll.
Vid hemkomsten klockan strax innan två så ställde jag mig i källaren och koppade en timme, har dock inte varit nere i källaren ännu så jag vet inte om dom klarat sig...men det såg helt okej ut i natt..somnade gjorde jag först 04.10 (efter att ha varit vaken 21 timmar).
I skrivande stund har jag just startat datorn och nu ligger jag fortfarande kvar i sängen med en rackarns förkyldning. Men det är väl priset man får betala för att få möjligheten att umgås med så enormt mycket trevliga människor.
Tidpunkten för nästa års resa är redan bokad och de första förberedelserna är påbörjade ;).
/Magnus aka. Reiseleiter....