jinnarparen Ove PlanstedtJa det blev 10 av varje, förutom argentean som jag köpte 12 av. Klokt val! då bör du ju få upp någon i vuxen storlek. Vem vet du kanske också får börja planera in fler akvarieköp :D CA tar mycket plats - förr eller senare...
Ove-Planstedt Ja nu är det en vecka sedan jag fick hem de små liven. Alla äter och ser ut att må bra, inga dödsfall (ännu så länge i allafall). V.fenestrata "Laguna de Catamaco" har redan börjat färga om, och jag tror dom kommer att bli riktigt snygga. Den som färgat om mest ser lite spräcklig ut, men ryggfenan har fått en ljus orange ton.
cfakvarielagret Hej tog en bild av ett gammalt pappersfoto av en kär gammal vän (argentea) som för det mesta gick i lilla burken på jobbet 12000 liter vänligen Christer
Ove-Planstedt cf.akvarielagretHej tog en bild av ett gammalt pappersfoto av en kär gammal vän (argentea) som för det mesta gick i lilla burken på jobbet 12000 liter vänligen Christer Stilig argentea Christer, kan knappt bärga mig tills mina blir lika stora.
Ove-Planstedt Och en till. Jag kan ju nämna att V.fenestrata "Laguna de Catemaco" är normalfärgade till ca 6-8 cm längd, sedan får de den röd/rosa färgen. Och att det finns både Röd /rosa fenestrata och normalfärgade fenestrata i laguna de Catemaco. Dock blir de inga röd/rosa, om två normalfärgade leker, även om de är från laguna de Catemaco.
Ove-Planstedt cf.akvarielagretOve dom är så små kan du sätta på ett macroobjektiv Önskar att jag hade ett.
Lutt Kalle-MajaOm ni gillar fiskar som Christers måste jag bara skicka upp en snygging till: coolt!! är det din??
Kalle-Maja Luttcoolt!! är det din?? Näe, men jag ville gärna att ni skulle tro det. Chatuchak, Bangkok, igen.
Ove-Planstedt Goldside Lägger upp en bild på en Cryptoheros sajica "Goldside" som jag också tog hem, tyvärr så dog 2 st i helgen.
Ove-Planstedt Vet någon varför man inte kommer in på jeff rapps hemsida längre? :/ Ingen aning, funkar inte för mig heller:(