imported Hej! Söker med ljus och lykta efter Scalare Redback men kan inte hitta någon info. Finns det någon som kan hjälpa mig? Har heller inte funnit några i handeln men kanske finns det någon som vill sälja till mig. Jag finns i V-Götalandslän. Tack på förhand.
Micke Den beskrivs i nästa nummer av Ciklidbladet. Annonsering hör inte hemma här utan ska göras här: http://web2.ciklidbladet.se/kop_salj_ny_annons.php Välkommen till forumet!
Micke-Jarhl Hej Jag såg sådana till salu Stoby Akvarie affär utanför Hässleholm idag...dyra som attan men fina vad dom
Bilbo Jag har varit i kontakt med en av de ledande importörerna av fisk från amazonas i sverige av samma anledning, han skulle försöka få tag på VF sådana, jag har själv 4 st F1 som tydligen är odlade i danmark och levererade till Djurmagasinet i Jönköping via Simontorp, jag tänker dock inte tala om vilken importör det rör sig om eftersom jag vill ha första tjing ;) Kan dock avslöja att han bygger sina akvarier och tycker om bottenfilter :D