Lundensis MuhniNu pöjkar är det bara Beani som fattas! Skulle möjligen vara Margaritiferum,men det lär bli marigt. Mvh Håkan Ja, de arterna ser man fram emot + den rödbukade salvinivarianten fråm Usumacinta (tror jag att det stavas).
Haknil LundensisJa, de arterna ser man fram emot + den rödbukade salvinivarianten fråm Usumacinta (tror jag att det stavas). En sån har jag
Haknil LundensisLucky you! Om den är från Usumacinta, eller hur det var, vette katten? Röd som fan är den om buken(och på övre ryggfena) Är garanterat en hona.(ca 10 cm) Hanen är en del större och ganska blek. Mvh Håkan
Lundensis MuhniOm den är från Usumacinta, eller hur det var, vette katten? Röd som fan är den om buken(och på övre ryggfena) Är garanterat en hona.(ca 10 cm) Hanen är en del större och ganska blek. Mvh Håkan Bild !!
Haknil LundensisBild !! En får väl försöka. Då jag inte just nu är medlem får du meddela privat mail.Skall jag försöka få till nåt Mvh Håkan
Micke-Jarhl Kul att se fiskarna växer närmare 20cm strecket nu? förste av dom vill jag ha till en hane ,den andre Vieja Bifasciatum "Rio chacamax går ju inte heller av för hacker jari! =)
Haknil MuhniEn får väl försöka. Då jag inte just nu är medlem får du meddela privat mail.Skall jag försöka få till nåt Mvh Håkan hej Jag kan inte hitta nån "privat" mail till dig. Kan då heller inte tyvärr skicka några bilder. Mvh Håkan
jarinen Micke JarhlKul att se fiskarna växer närmare 20cm strecket nu? förste av dom vill jag ha till en hane ,den andre Vieja Bifasciatum "Rio chacamax går ju inte heller av för hacker jari! =) Ja, det stämmer, börjar närma sig 20 strecket. De har hamnat i nån sorts tillväxtstiltje i nuläget, växer ganska sakta. Tror att båda cikliderna på bilderna är hanar, den tredje som inte är med på bild är betydligt mindre och strömlinjeformad i kroppen, hoppas på att det är en hona. Mvh Jari