Niclas LarssonUsch hatar den här tråden som att gå i godisaffären utan pengar vid 5års ålder.
Laesk: Panamensisen är urläcker
haha :) .. ja jag håller me dig!
jarinenMmmm.. panamense vill jag ha! fina bilder Laesk. Kan inte du ställa ner till 1/15 sek så du får lika suddiga bilder som en annan ;).
Mvh Jari
Danke! Mohaha njae skulle kännas lite onödigt :)
johan_lindgrenbtw, leask, vet du var nickes gamla synspila shine spot tog vägen? hade varit kul o se hur de ser ut nu.
Jag hade ju dem ett tag, sen tog nicke hem dom igen, men tyvärr så kom inte en av dom överens me en fisk hos honom under natten.. så den blev så sargad å sliten så nicke fick ta dö på den.. den andra vet jag inte vart den tog vägen.
GabbiGulfenad? Är det en annan art än schwanefeldi, eller en odlingsvariant? Den var snygg.
Jadu vet inte riktigt.. herkules sa "gulfenad" iaf, men dom va inte 100% säkra på varianten.
Dom hade en till grupp, fast mkt mindre, å deras fenor va röda ist.. så de va nog den "vanliga" varianten..
malawijanneja det är sällan jag skriver i denna tråden, för att jag tycker det är en tråd för ett fåtal som har inbördes beundran för att man håller vissa ciklider.
men den nedre bilden är det en bild på en vanlig mört. mvh janne
Ah ok vi säger så!