Lutt bocourti har så exotiska färger så att man blir sugen på frukt. Pangaea: ja det får vi hoppas på (håller tummarna)...hanen har gått över 10cm precis och hans puckel växer sakta men säkert
JockeB RatzJag känner på mig att det här kommer bli en stor tråd här i forumet... Det hoppas jag verkligen, det är ju den bästa tråden ju;)
Lundensis PangaeaMitt N. tetracantha-par... Hur stor är hanen? Vilken cool färgteckning de har! Var har du fått tag i dem?
Pangaea LundensisHur stor är hanen? Vilken cool färgteckning de har! Var har du fått tag i dem? Han är väl drygt 20 cm nu... Det är faktiskt Beast som har bidragit med dom...
JockeB LundensisBeast: Var fick du tag på de tetracanthusen som pangea har nu? Dom är från den sändningen Simontorp hade för 1-2 år sen, så gissningsvis är dom från Tyskland.
Lundensis Beast: Vilka drägelbilder! Kul med grammodes-yngel. Verkligen på tiden att den etableras på den svenska marknaden.
JockeB LundensisBeast: Vilka drägelbilder! Kul med grammodes-yngel. Verkligen på tiden att den etableras på den svenska marknaden. Tackar tackar, ja det var verkligen kul att dom har fått till det nu. Det är Jarinen som är fotograf..
medion Har inga bilder att bjuda på men en fråga. Har massa zebraciklider och har tänkt att behålla 2 par ett par "vanliga" och ett par vita. Hur stort kar behöver jag om jag är sugen på att ha dessa 2 par + ett par Nandopsis Tetracantha?Finns dom överhuvudtaget att få tag på i affären? Det kanske inte ens är en bra kombination?