Kalle-Maja Stöder dig till fullo och kan förstå ditt beslut. Men jag tolkar det som, och hoppas, att det som är slut är modererandet och inget annat men att du annars känner dig som ungefär samma goa gubbe och kommer att hänga här ungefär som vanligt. Eller?
lobbe Vi ska tacka dig för denna tid som har varit lyckad till 100 procent så jag önskar dig lycka till och vi hörs säkert här på forumet.;)
Zaphi Kalle-Maja...men att du annars känner dig som ungefär samma goa gubbe och kommer att hänga här ungefär som vanligt. Eller? Visst kommer jag vara kvar...
Zaphi Så, nu är jag helt bortkopplad från forumsvärdsansvaret. Joakim Draktoft tar över Foto & Media sålänge. Om det är temporärt eller permanent vet jag inte. Nu skall jag njuta av forumet från en "vanlig användares" synvinkel! Det ser jag fram emot!
Joakim-Draktoft Se mitt moderatorskap i foto och Media som temporärt, då jag har som målsättning att få någon av er andra fotointresserade där ute att hjälpa mig. Är ni intresserade kontakta mig.