Cutekid Laesken: Kolla om du har några bilder på en hoj med nummer 50. Polarna från Lidköping körde nämnligen. mvh
Laesk Dålig aktivitet här... Jag å flickvännen har bakat massa bullar idag iaf, ett litet smakprov :)
imported bmwpowersnygga bilder på endurocycklarna fasiken vad sugen man blev på att på cyckel igen För å bli sugen måste man ju höra ljudet å lukten :) . Men samtidigt vet man ju hur mycket man måste offra för att hålla på.......
drd bmwpowersnygga bilder på endurocycklarna fasiken vad sugen man blev på att på cyckel igen Snacka om att man blir sugen.....slänger med en gammal bild på mig från RR sm på knutstorp augusti -98 :)
Micke stiffeLite coolt foto på min minsta dotter Snyggt. Blixt, lång slutartid och zoomning under exponeringen?
Micke Jag testade med liknande effekter nyligen. Här har jag rört kameran i stora cirklar under exponeringen.
stiffe MickeSnyggt. Blixt, lång slutartid och zoomning under exponeringen? Ingen blixt behövdes då detta är fotat utomhus mitt på dagen i somras Ska testa det där med röra kameran i cirklar under exponeringen för det var ju hur läckert som helt
Micke stiffeIngen blixt behövdes då detta är fotat utomhus mitt på dagen i somras Blixten används inte för ljus utan för att frysa motivet. Det närmsta motivet blir fryst av blixten trots att man använder lång slutartid (ca 2 sekunder) och rör kameran i eller zoomar samtidigt.
stiffe MickeBlixten används inte för ljus utan för att frysa motivet. Det närmsta motivet blir fryst av blixten trots att man använder lång slutartid (ca 2 sekunder) och rör kameran i eller zoomar samtidigt. Okej....kan väl tilläga att jag inte ens vet riktigt hur jag fick till det fotot utan jag mer testade lika olika grejor med syrrans nyinköpta zoom :I
jarinen Laesk3 timmars fotande idag.... Börjar med en HDR på en staty i borås på en kyrkogård... Snygg bild! ...säger jag som inte kan er bransch men bilden tilltalar mig, . Mvh Jari
Bedson WilhelmVart det bara 2 bilder? :I HDR är ju säkert minst tre exponeringar per färdig HDR-bild så det blev nog 6 bilder på tre timmar för Läsk.
Laesk Tack tack alla.... :) haha nej jag går inte på kryckor längre :P Å nej de blev många bilder, men jag orkar inte fixa fler nu, kollar på Titanic me flickvännen.. kommer fler senare eller imorn (dom upplagda bilderna är på 13-15exponeringar... tycker resultatet blir mkt bättre me fler
Laesk Popcorn på spisen... så nu har jag fixat en till: Kyrkan va den nu hette, typ druvefors i borås..