PsyM så det vara några bilder från mina fiskar från förr och nutid. avslutar med en bild på mitt 900 liters "by night"
choffe PsyMmer demasoni och socolofi (även en metriaclima estherae albino som jag fick i en kull) riktigt fina demasoni! god jul Xmas:)
deelay B-markUaru amphiacanthoides i 960 liters karet Balla firrar... dom ser faktiskt ganska smarta ut 0) och ser ut att ha en del personlighet, jag kan tänka mig att dom e sjysta att ha om dom får vara dominerande i burken.
PsyM chofferiktigt fina demasoni! god jul Xmas:) tackar! Jo de är fina! och ynglar av sig gör de som bara den :) God JUl!
choffe :D jag hänger inte me riktigt....har drd köpt dom av psym?^o (tycker den andra från höger räknat är präktigast!) Xmas:) mvh christoffer Xmas:) GOD JUL ALLIHOPA!!!!!!Xmas:) Xmas:) Xmas:) Xmas:) Xmas:) Xmas:)
PsyM choffe.. hehe nej drd har inte köpt något från mig. (vad jag vet iaf) tittar du noga på mitt inlägg ovan så ser du att det är ett svar på din kommentar om mina demasoni! för mycket julglögg kanske!? ;)
Danne_K Bright_BlueDuboisi med lite yngel och leleupi. o va ja är sugen på en ny duboisi grupp... dom ser fina ut.
Danne_K B-mark540 och 960 i vinkel Måste ta å komma förbi å se live snart. akvarierna å fiskarna ser riktigt trevliga ut.
Bright_Blue Ja det är dina gamla Boffe tyvärr hoppade 2 honor ur och nån dog för ett tag sedan så jag behöver komplettera upp med lite honor men jag är annars nöjd med dem. Har väl fått ca 30 yngel på dem också. God Jul