blackened Har du någon bild på hur det ser ut ovanför burken med din mh-armatur? Man blir ju så sugen varje gång du slänger upp bilder :P
Pieter en av mina favorit firrar, men ack så svår att plåta :( tror han heter tramitocromis intemedus rätta mig om jag har fel.. http://img77.imageshack.us/img77/6586/54521213mo6.jpg //Pieter
deelay Pieter tror han heter tramitocromis intemedus rätta mig om jag har fel.. Tramitichromis intermedius... nära =)
Pieter deelayTramitichromis intermedius... nära =) haha därav att jag inte hittar nått på "mitt" namn när jag googlar :) tack deelay.. //Pieter
Falkoping-Andreas deelayJaha då har man äntligen petat in dom nya stenarna med hjälp av kungen från ungern =) Kunde inte få in den ena av dom ensam med frigolit under, 65 lång va den och den skapar i mina ögon en bra djup känsla. Fy satan vad snygg belysning och djop i det karet... man blir ju impad värre!
palleh deelayJaha då har man äntligen petat in dom nya stenarna med hjälp av kungen från ungern =) Kunde inte få in den ena av dom ensam med frigolit under, 65 lång va den och den skapar i mina ögon en bra djup känsla. Vad är det för bakgrunsplansch eller vad det är du har på bakrutan?
Micke-Jarhl Var i Stoby akvarie affär träffade cichlid 4fun där blev mycket tjat om ditten datten trevligt hehe ..tog några bilder på deras fina 1800L balja malawi+en del malar kommer 5 bilder fick inte till skärpan riktigt på alla men det får duga =) Även Ägaren Lasse tjatar ju så han glömmer ju att packa fisken han säljer ;)
Bedson deelayJaha då har man äntligen petat in dom nya stenarna med hjälp av kungen från ungern =) Kunde inte få in den ena av dom ensam med frigolit under, 65 lång va den och den skapar i mina ögon en bra djup känsla. Deelay, grymt men varför har du så lite vatten i karet?
deelay Kul att det var flera som gillar det stuket, själv var det länge sedan det kändes så skönt o sitta framför burken o drömma =) Bedson Jag höll på att fylla burken medans jag fotade =)
drd 720 tonight Helbild på karet där dom små altumen huserar och diskusen flyttar på sig när dom rör sig :)
Micke-Jarhl drdEn till enbart på lite altum :) Oj dödsläcker bild på riktigt fina altum länge sen jag såg sån storlek
drd RobinPterophyllum flaescus cotletus? Så skulle man lätt kunna döpt dom till om man inte hade ett namn på dom redan ;) Den största är ca 30 cm hög :)
specmats efter att ha sett bilder på flera kar måste jag säga att deelays akvarium slår det mesta faktiskt..otroligt snyggt med ljuset och djupet, vad har du för belysning? ser ut som Mh samt nått lysrör
Falkoping-Andreas peppHej svejs! Nu har man gått å köpt systemkamera, så här kommer mina första bilder! ahh vad kul för dig.. då kan du ta bilder med bra skärpa ser jag... jag har bara en skit kamera som är nästan omöjlig o få skärpa på bilderna 8/
deelay peppHej svejs! Nu har man gått å köpt systemkamera, så här kommer mina första bilder! Snygg chilumbazebra... jag har funderat på att skaffa sånna ofta men det har alldrig blivit av.
Alexander-Ylipaa drdEn till enbart på lite altum :) Ooooh...giftiga bilder som alltid Matte...Altum vore inte fel...