Falköping AndreasJa du har ju sådan jätte erfarenhet (inte) av troffar så du vet ju. Jag bara menade att visst ha inredning med en massa sten men jag kan lova att det kommer dö ett flertal fiskar och även en del kommer att bli honor. Vill men kompletera upp sin grupp ett par ggr / år för att bibehålla sin grupp så visst ha en massa inrednign men det är definitivt inget roligt. Nu så finns det ju alltid undantag där det funkar kanon med en massa inredning. hade en grupp ilangi som gick i kar med ca 150kg faxekalk o det funka ganske smärtfritt.
Har du flyttat till bromma nyss föresten?
Nej jag har ingen större (1 år) erfarenhet av att hålla troffar personligen, men vad jag har är ett intresse för dem, vilket har lett mig till personer som haft mycket mycket mer erfarenhet och därigenom lärt mig ganska mycket. Jag återger det som funkade för mig samt hur Jag blivit upplärd.
Jag påstår inte att dina erfarenheter Andreas är felaktiga utan att det går att göra på andra sätt än det du beskriver. Typ som att det idag går att spika i en spik med en hammare eller använda sig av en spikpistol.
Japp, flyttade till Bromma och flickvännen 1 sep. Trivs som fisken i vattnet. ;)