Tony olaJJa, Tony får bestämma själv tycker jag. Ja, vissa saker måste upplevas ;) Vart höll du hus när det var stämma förresten? Vi saknade dig i biblioteket!
Micke CutekidVarför har alla skinnväst på stämman? Kunde räkna in ett antal förra året som hade det. Det är betydligt fler som har flowerhornpanna än skinnväst.
Laesk Jag å cheddo tog en liten paus ute i solskenet medans de va lottdragning.. Större: http://www.fotosidan.se/gallery/viewpic.htm/961032.htm?set=lp
Laesk en repris på mickes bild.. För många tomma kalorier... måste va kul att hålla föredrag för sådana här hösäckar.
Tony Laesken repris på mickes bild.. För många tomma kalorier... måste va kul att hålla föredrag för sådana här hösäckar. Ungefär lika kul som att sälja öl till dig?
Laesk TonyUngefär lika kul som att sälja öl till dig? Jepp typ! De blev totalt 2 öl för mig under helgen! :)
PatrikMalmo LaeskJepp typ! De blev totalt 2 öl för mig under helgen! :) Hmm. Om du lägger till flak mellan "2" och "öl" så närmar vi oss. Närmar oss, säger jag. ;) Fast Micke tyckte jag var kass med handbollsklistret denna gången. Hilsen, P
Gabbi MickeDet är betydligt fler som har flowerhornpanna än skinnväst. Det finns nog bara en som har både och! :D