Johan-F tezzLite gissnings lek lägg gärna in bilder på lite ovanligare fisk Om det är en Ps. spec elongatus usisya då var den inte bara ovanlig utan även en form som är klart ovanlig.
deelay CissiDeelays fisk är en Pseudotropheus williamsi "blue lips" wow hehe... grabbar ni blev ägda =) Nu blev jag imponerad Cissi =) Kan du dom 2 i bakgrunden med på 1a kortet?=)
Lutt deelay Jag tror dom är utmärkt sällskap till Pseudotropheus williamsi "blue lips" http://www.um-um.pl/malawi/details.php?image_id=5581&mode=search båda trivs i turbulent vatten och båda blir ganska stora och ungefär lika tuffa. deelay du slängde faktiskt ut svaret sj för en stund sen i en annan tråd;)
deelay Luttdeelay du slängde faktiskt ut svaret sj för en stund sen i en annan tråd;) Det va med flit =) Tänkte se om nån va lite snabb Xmas:) Cissi läste du den andra tråden o kom på att det va samma eller visste du det ändå?
Cissi deelayDet va med flit =) Tänkte se om nån va lite snabb Xmas:) Cissi läste du den andra tråden o kom på att det va samma eller visste du det ändå? Hehe, jag läste tråden... man får ju hänga med lite.
Tony deelaywow hehe... grabbar ni blev ägda =) Nu blev jag imponerad Cissi =) Kan du dom 2 i bakgrunden med på 1a kortet?=) Jösses! Tur att det var en GCG-are som knäckte det :) Och dubbel misär för min egen del då jag själv letat läääänge efter williamsi :D
Decimus Deelay: de bakom Ps williamsi, är Callochromis macrops för modligen outfärgargade Ndole-red. /D
tezz kan va elecktra yngel och du ser väl genast vad detta är för fisk (bättre att vara fet än ful då kan man åtminnståne banta:D )