stiffe MightyJavisst, i Landskrona och i Nol. Ja,hos Görgen på Ankaret i Landskrona får man alltid kanon fördelning på dom vf troffe grupperna. Vad köpte du för vf grupper då Mighty?
olof65 hej alla en nyfiken fråga hur många troffar kan man ha i et 540 liter kan man ha 20 tal av duboosi och ca 30 tal av isonga har i det kra idag två grupper av frilekare då p.nigripenis och c.leptomsoma skal väl gå bra. mvh bengt
ozric MightyDet blev en grupp med Tropheus Brichardi Katonga och en med Tropheus Sp. Mpimbwe. Fifan! VF Mpimbwe (dregel),skall jag ha när jag blir stor... Hur stor grupp blev det??
Mighty ozricFifan! VF Mpimbwe (dregel),skall jag ha när jag blir stor... Hur stor grupp blev det?? Det blev 27 st. 6+21.
tezz Falköping AndreasHar du sett nåra fler yngel bland alla stenar?Jo då dom blir fler och fler men det är omöjligt att räkna dom så det får bli en överaskning om ca 3 månader då jag ska gallra och stor städa karet
Falkoping-Andreas PieterWaooW säger jag bara!! //Pieter Blää säger jag bara åt bilder på flera 10000000000000 pixlar. vill du att folk ska kolla på dom så får du allt ta o anpassa dig o minska till 500 pixlar o lägga upp direkt på sidan i stället för o länka. såg fina ut den bild jag orka ladda ner.
Falkoping-Andreas MightyDet blev en grupp med Tropheus Brichardi Katonga och en med Tropheus Sp. Mpimbwe. Ahh nice Katonga är en redigt fin firre :P visa gjärna lite bilder på dom när de gått in sig i karet.
Falkoping-Andreas nä men jag fattar inte vad problemet är egentligen... varför vara så krånglig o länka när man har möjlighet o lägga upp direkt o smidigt på sidan
blackened Falköping Andreasnä men jag fattar inte vad problemet är egentligen... varför vara så krånglig o länka när man har möjlighet o lägga upp direkt o smidigt på sidan Är du på dåligt humör Andreas? :) Man kan ju antingen låta bli att titta eller göra något annat medan bilderna laddar. Snygga bilder som vanligt Carl!
Falkoping-Andreas blackenedÄr du på dåligt humör Andreas? :) Man kan ju antingen låta bli att titta eller göra något annat medan bilderna laddar. Snygga bilder som vanligt Carl! Haha ja du Andreas jag blev lite irriterad för nåra sec där men det lägger sig fort e baar o vända på sig o kolla lite på xeno- flavipinnisarna lite så blir man på gott humör 8)
Falkoping-Andreas CutekidSitter du på modem eller :P ? ops sorry sötpojken 8) jag såg inte att du inte var medlem missade det.