Får väl lyfta på hatten för dom som vill ha ovanliga troffar i sina baljor! Och Pelle har verkligen gjort ett bra inköp!!! MEN. Det verkar som om det finns vissa människor på denna sidan som tycker att ovanliga firrar e = snygga firrar! och kan tyvär inte hålla med. Finns "hyffsat nya arter" som ser för djävliga ut men tydligen så gör deras ovanlighet att dom i vissa människors ögon blir "GRYMT FETA"!! Håller mig hellre till Vanliga arter och har fin fisk i karen än ovanliga "mindre snygga" arter .. Men som sakt! Skall ta en tur till Tomellila snart och kolla in Pelles redbelly och se om dom e "Fetare irl" ser lovande ut på foto så det blir nog givande....
Vad är nu detta för dravel? |)
Först så skriver du att Pelle gjort ett bra inköp(utan att du inte ens sett dom) sen skriver du vidare att vissa här verkar att gilla allt som är nytt och ovanligt men att det håller inte du med om det,men vad jag vet så är Red Belly extremt ovanliga,eller?
Ändå så anser du att Pelle gjort ett bra inköp??
Vad är det du vill få fram med ditt inlägg om jag får fråga? *-)
Vilka nya arter är det som du anser att vissa människor här tycker är GRYMT FETA(som du utrycker det)som du själv inte tycker är så speciella?
Sen är det väl upp till var och en att tycka vad man vill eller?
Tex tycker jag att alla nya troffe arter är GRYMT FETA och det hoppas jag att jag kan fortsätta att göra utan att behöva bli påhoppad för det
Jag tycker för övrigt att när det handlar om att någon skaffat sig nya arter här på denna tråd så lyser avundsjukan igenom i vissa inlägg kring just detta(där passa jag på att sticka ut hakan lite grann).B(