Kjell-Fohrman Christian AlfredssonSer ut som en botanisk trädgård eller nått. Du om någon borde ju veta var det är - eftersom du ju skall fixa till en banner för nämnda ställe;)
PatrikMalmo De senare bilderna ser finfina ut när det gäller att smälla upp kar!! ;) Lite trixigt i den gröna delen kanske, blir lite svårskött... fast det var ju redan en damm där, eller vad?! Skitskoj i vilket fall - verkligen lycka till med flytten, som är det enda jag inte är avis på!! *skratt* Hilsen, P
cfakvarielagret Hank Wow! Billigt att värma upp, eller kyla ner... -------------------------------------------------------------------- Bara en miljon om året
cfakvarielagret Bmw Är dessa hus dom kalla fjärillshusen ? Är det meningen att du ska flytta butiken också?? ------------------------------------------------------------------------ just precis det finns flera lokaler som kan passa till min butik, men jag kommer att bygga under ganska lång tid och vid ett bra tillfälle i framtiden stänger jag ner den gamla butiken och slänger alla akvarier om ingen köper dom för en symbolisk summa. vänligen Christer
Hank cf.akvarielagretHank Wow! Billigt att värma upp, eller kyla ner... -------------------------------------------------------------------- Bara en miljon om året Precis som jag trodde, billigt.....
ozric Snacka om fet potential för schyssta terrarierum...!! Detta lär ju bli superspännande att följa. Hur lång tid beräknas det ta??
Hank ByttorpSkulle säga att det såg ut som Haga, men det är ju klart, det var ett tag sen jag var där... Det är Haga.....( http://www.fjarilshuset.se/ )