ChristianAlfredsson Stort grattis till Micke som i helgen knep ALLA pallplatser i Zoopets fototävling. Det var många grymt bra bidrag så det är en otrolig bedrift att ta alla översta placeringarna.
Pikkenix Var hittar man resultatet av fototävlingen 2006, hittar det ingenstans på zoopet... Vill ju se vilka bilder som hamnade var.
StefanL Helt sanslösa bilder, och inte enbart av Micke...men oj vilka foton! Härligt att se...och bara att gratulera till vinsten!
ChristianAlfredsson När han får delta i fototävlingen efter årsstämman kommer han bli riktigt farlig i NCS fototävling.
ChristianAlfredsson Micke höll ett jättebra föredrag i söndags om akvariefotografering. Det är verkligen något att ha med på en framtida Ciklidstämma.
Perikles WilhelmNär jag blir stor, så ska jag oxå ta sådana fina bilder! :) Grattis Micke! Jag hoppas att jag blir lika stor oxå<:o)
Hank MickeTack för alla smickrande kommentarer! Då får väl jag komma med en avhyvling!! Det är tack vare såna som du som gjort att jag nästan helt slutat fota firrar! Man får ju så j-vla dåligt självförtroende!! ;)