Joakim-Draktoft Ny användare som tilldelats NCS Medlemsbehörighet i forumet fredrikbentzer MatCan metrunui c90368 Vic
Byttorp Jonas pröjsade avgiften ikväll, hoppas ni får pengarna snart. "Honey, I'm hoooooome" :) Men guuud jonas...hur seg får man vara ;). Jag hoppas att du betalt in för 2008 på samma gång då....
Byttorp Jonas de får bli nästa gång csn skickar pengar =) snart då...eller får du det bara i oktober varje år? ;)
tjornpatrik Ska man ansöka om ny medlemsbehörighet för 2008 och när såfall eller ligger behörigheten kvar automatiskt när man betalat avgiften för 2008 och denna blivit registrerad?
Joakim-Draktoft Kommer innan året är slut att informera här vad som gäller, men i princip så kommer det att ske på motsvarande sätt som när vi gick in i 2007 (http://www.ciklid.org/forum/showpost.php?p=672525&postcount=1). Som sagt återkommer.
drd Har för mig att jag läste nånstans om att ifall man betalade in avgiften för 2008 innan årsskiftet eller nåt sånt så var man automatiskt med i nån utlottning av nånting.....stämmer det Joakim ?