stiffe PatrikMalmoGranna bilder på granna firrar, Stiffe!! Vore skoj att se dem i verkligheten. ;) Hilsen, P Tackar,du är välkommen hit Patrik bara hör av dig innan :)
Falkoping-Andreas stiffeMycket fina djur gula och fina När kan man få se bilder på dina Katoto eller kasakalawe du köpte för ett tag sedan då ? 8)
Pieter ja man e på gång ju :) va en fluga på fronten som några kitumber vill åt :) å en sista på en ilangi. //Pieter
stiffe Falköping AndreasNär kan man få se bilder på dina Katoto eller kasakalawe du köpte för ett tag sedan då ? 8) Kasakalawena ska jag snart ge mig på att fota men håll till godo så länge med mina gamla vf Katoto
wicked1 Pieterja man e på gång ju :) va en fluga på fronten som några kitumber vill åt :) å en sista på en ilangi. //Pieter haha sköna bilder:D
StefanL stiffeEn Katoto till Kanonfin troffe Stiffe. Jag har aldrig sett Katoto på så bra foto. Du har kanonfina grupper...hur många olika arter av Tropheus har du nu? Pieters troffar är snygga också...så snygga att man får ett "ha"-begär. ;)
Bjorn Städade och möblerade om i karet igår och nu när man ser fiskarna igen upptäckte jag att en av mina bastardhanar har helt vita fenor. Skitfin! =) 1. Karet bastarderna bor i 2. Två pojkar pussas 3. Vitfenade hanen 4. Vitfenade hanen igen
Pieter stiffe hur många grupper med troffar har du igentligen? allt du lägger upp e ju super snygga! å som malawe sa så blir man avensjuk, ash det gäller det mesta som ALLA lägger upp på :) //Pieter Ps. hoppas pm gick fram stiffe..
wracker BjörnStädade och möblerade om i karet igår och nu när man ser fiskarna igen upptäckte jag att en av mina bastardhanar har helt vita fenor. Skitfin! =) jag börjar bli grymt sugen på dina bastarder Björn :) gillar täckningen starkt. är vissa blå?
Tony specmatssatan vilka jävla fina troffar!, kul att se så jävla snygga bilder, tropheus är och förblir en passion:) Snygga till språket! Bara för att det var uppe till diskusion betyder det inte att ni måste sänka er nivå hur lågt som helst.
wracker haha det här spårar ju ur. men det var väl lite väl mkt svordommar. men det Specmats skrev, tycker jag lagom förklarar Stiffes troffebilder, jag som inte har en enda gnutta intresse för dessa fiskar blir ruggit imponerad av bilderna!
specmats TonySnygga till språket! Bara för att det var uppe till diskusion betyder det inte att ni måste sänka er nivå hur lågt som helst. -Ska borsta tänderna med tvål!,hehe
stiffe MalaweKanonfin troffe Stiffe. Jag har aldrig sett Katoto på så bra foto. Du har kanonfina grupper...hur många olika arter av Tropheus har du nu? Pieters troffar är snygga också...så snygga att man får ett "ha"-begär. ;) Alla som sett en Tropheus grupp vet ju att alla i gruppen inte håller samma klass som dom bästa i gruppen och det gäller även mina grupper ;)
stiffe Pieterstiffe hur många grupper med troffar har du igentligen? allt du lägger upp e ju super snygga! å som malawe sa så blir man avensjuk, ash det gäller det mesta som ALLA lägger upp på :) //Pieter Ps. hoppas pm gick fram stiffe.. Just nu har jag 10 st Tropheus grupper men fotona på Katotona var från en vf grupp som jag sålt bort.